AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Del Skrevet 29. november 2021 Hei Er det noen som har tatt black seed oil(nigella sativa, svartfrø olje) og opplevd bedre helse? Man skal visst nok drikke 0,5-1 teskje om dagen. Den er veldig populær( i usa) og hjelper på helsen Jeg bare lurer på hvor dere kjøper den fra fordi jeg vet ikke om sunvita svartfrø olje er så bra, det finnes bedre svartfrøolje Det går ann å kjøpe fra sunkost,life eller kinsarvik naturkost Anonymkode: b6464...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Del Skrevet 30. november 2021 ?? Anonymkode: b6464...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 6. august 2022 #3 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg drar opp denne, for lurer på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Del Skrevet 6. august 2022 Bare tull. Anonymkode: 93510...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 6. august 2022 #5 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare tull. Anonymkode: 93510...1aa Bare tull? Mener du at ingen planter har nyttig virkning? Isåfall er det ikke akkurat deg jeg ønsket skulle svare.😘 Forskning sier noe annet. Endret 6. august 2022 av Ulla Ullsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg lurer også på dette, og har lest at det skal fungere. Tester selv ut Sunkost sin nå, den er iallfall i næringsmiddelkvalitet. Men om noen andre har testet den over lenger tid, så ville det vært interessant å høre om de har opplevd effekt. Anonymkode: 8178f...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjukepleie-Student Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april Har selv ok erfaring på min familie og omgangskrets : dama er kroniker: AS, ibs og en del til… jeg har lært en del av mormoren og moren min, samt er jeg sjukepleStudent… “overgjennomsnittet interesseret” her er en godt Artikel: https://www.ullevalkiropraktor.no/betennelsesdempende-mat-10-favoritter/ nigella frø/olje ligger på nr 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Del Skrevet 29. april Aldri brukt det innvortes, men bruker det på sår, eksem, etc. Helt fantastisk. Anonymkode: d8abe...91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkiwinkiii Skrevet i går, 00:19 #9 Del Skrevet i går, 00:19 Jeg er på utkikk etter en bra svartfrøolje og har absolutt tro på at det er bra for helsen vår.Holistiske leger anbefaler dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå