AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Del Skrevet 29. november 2021 Hei Er det noen som har tatt black seed oil(nigella sativa, svartfrø olje) og opplevd bedre helse? Man skal visst nok drikke 0,5-1 teskje om dagen. Den er veldig populær( i usa) og hjelper på helsen Jeg bare lurer på hvor dere kjøper den fra fordi jeg vet ikke om sunvita svartfrø olje er så bra, det finnes bedre svartfrøolje Det går ann å kjøpe fra sunkost,life eller kinsarvik naturkost Anonymkode: b6464...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #2 Del Skrevet 30. november 2021 ?? Anonymkode: b6464...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 6. august 2022 #3 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg drar opp denne, for lurer på det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2022 #4 Del Skrevet 6. august 2022 Bare tull. Anonymkode: 93510...1aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 6. august 2022 #5 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare tull. Anonymkode: 93510...1aa Bare tull? Mener du at ingen planter har nyttig virkning? Isåfall er det ikke akkurat deg jeg ønsket skulle svare.😘 Forskning sier noe annet. Endret 6. august 2022 av Ulla Ullsokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #6 Del Skrevet 27. oktober 2022 Jeg lurer også på dette, og har lest at det skal fungere. Tester selv ut Sunkost sin nå, den er iallfall i næringsmiddelkvalitet. Men om noen andre har testet den over lenger tid, så ville det vært interessant å høre om de har opplevd effekt. Anonymkode: 8178f...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå