Gå til innhold

Hva kaller du deg når du er drita?

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg har alltid lyst til å være Johan Olav Koss. Hva med dere?

Skrevet

Dumt spørsmål :roll:

Samantha Fox vel :sjarmor:

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Det kommer an på hvor full jeg er (noen av alternativene er vanskeligere å uttale enn andre)

Mullah Quincampoix, Maestro, Minnus Emmenthal, Skautur, fuckoff (damer elsker en internasjonal flørt)...eller rett og slett ØØØØØYYYYYY, TAAAAAXIIIIII!

Skrevet

Jeg er ikke full-----jeg er beeeeeaaaaauuutttiiiifuuuuuullllllllllllllllll........... :frustrert:

Skrevet

Kaller meg ikke noe spesielt, men pleier ofte å si at jeg er lege når jeg kommer i prat med noen.... hehe! Spesialist i hematologi hvis noen spør!.... :gape:

--

T :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Dumt spørsmål  :roll:

Samantha Fox vel  :sjarmor:

Ikke for å fornærme, men SF er elendige saker, Også i fylla :sjarmor: . Jeg hørte på "touch me" for litt siden. Jeg husker at sangen var dårlig, faktisk driiit dårlig, men at det var så dårlig... :overrasket: Jaggu bra vi er ferdig med 80-tallet.

Skrevet

Stort sett ¤%/()&%&)=(?##%&U). Ellers har jeg store forhåpninger at jeg SER UT SOM Angelina Jolie

Skrevet
Ikke for å fornærme, men SF er elendige saker, Også i fylla  :sjarmor: . Jeg hørte på "touch me" for litt siden. Jeg husker at sangen var dårlig, faktisk driiit dårlig, men at det var så dårlig... :overrasket: Jaggu bra vi er ferdig med 80-tallet.

Samantha Fox er jo fabelaktig på alle måtar! :sexy:

Du likar vel ikkje David Hasselhoff og Sabrina heller du då?

Skrevet
Birgitte (uten å ane hvorfor)

Birgitte her å. Fordi jeg heter det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...