Gå til innhold

Instruktør?


Mia

Anbefalte innlegg

heisann!

Lurer også som mange av dere, hva jeg skal bli når jeg blir stor...? Tenker litt på å bli instruktør på et treningssenter e.l. Jeg er personalkonsulent pr. idag...Hehe, litt av et hopp! Noen som vet hvordan man går frem - hvem man tar kontakt med osv.? Og: er det for sent når man har fyllt 30? Er jeg for gammel? Kjempetakknemmlig for respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hvis du trener et sted så er det jo bare å spørre de som jobber der. Det er ofte behov for nye instruktører, og de kjører kurs rett som det er. Har ei venninne som tar instruktørkurs hos SATS nå. En forutsetning er selvsagt at du er godt trent, men det er du sikkert. Tror ellers det er dårlig betalt, så jeg ville ikke stole på at du kan leve av det... Bør nok helst kombineres med en annen jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fant du ut noe om hvor man kan bli instruktør?

Jeg er kjempenysgjerrig. Har søkt og søkt på nettet. Leser Fitness Magasine hver måned og der står det MASSE om kurs, med de er vel og merkt i Sverige....fant du noe i Norge? Spesielt interessert i sommerkurs

Takk for hjelp :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er instruktør på SATS. Har ikke gått noe kurs men fått opplæring av de på senteret. Jeg trener mye og ble spurt om jeg kunne tenke meg å steppe inn på noen timer i ny ig ne når det var behov. Dette har blitt litt mer etter hvert og nå har jeg tre faste timer i uken. ( Spinning )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...