Gå til innhold

Vil han ikke ha kontakt lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har skrevet så masse med en mann i ca en måned når han har vært på jobb på plattform. Så nå er han tilbake i byen vi begge bor i og planen er å møtes i morgen. Problemet er at han ikke har kontaktet meg på eget initiativ siden torsdag. Jeg sendte han en melding fredag, men fikk korte svar. Etter det har jeg ikke hørt noe. Så spørsmålet er; vente til han kontakter meg og høre om vi fortsatt skal møtes i morgen eller sende en melding å høre. Er så merkelig at han har skrevet så mye hele tiden, helt til han faktisk er i samme by og vi kan møtes. Skal jeg tolke stillheten som at avtalen i morgen er avlyst?

Kvinne, 28

Anonymkode: ddfa1...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok sendt ei mld og spurt, hadde ikke orket å sitte å vente i håp om å få noe svar:)

Anonymkode: 71b37...26d

• Liker 6
Skrevet

Han bruker deg nok bare som runkemateriale når han er på jobb.

Anonymkode: 3969b...b80

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hadde spurt rett ut og så kuttet ham ut om han ikke svarer klart på hva han vil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han bruker deg nok bare som runkemateriale når han er på jobb.

Ok. Så bare drite i han? Han tar vell kontakt om han ønsker å møtes?

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok. Så bare drite i han? Han tar vell kontakt om han ønsker å møtes?

TS

Bare kutt kontakten.

• Liker 1
Skrevet
Dævendøtte skrev (1 minutt siden):

Hadde spurt rett ut og så kuttet ham ut om han ikke svarer klart på hva han vil. 

Synes det er et veldig dårlig tegn at han gikk fra å skrive så mye, til ingenting. Får en følelse av han prøver å fade meg ut.

TS

• Liker 4
Skrevet

Har han snudd på vaktene på jobb den siste uken ? Eller har de kanskje mye å gjøre? Hadde uansett ventet til han selv tok kontakt. 

Anonymkode: e807e...b5d

Skrevet

Hadde tolket det som at han prioriterer andre ting, sannsynligvis har han kanskje kjæreste eller andre damer han skriver med og ute på havet kan han skrive med mange uten å bli tatt mens når han er i land får han ikke gjør det og møtt deg/alle allikevel fordi han er med kjæresten /en annen. 

Hadde sendt han en meld og spurt om det ble noe av treffet og hvis han sier nei så bare fas han ut selvom han prøver å holde deg varm og si dere kan ses en annen gang 

Anonymkode: e156d...c30

• Liker 4
Skrevet

Har han snudd på vaktene på jobb den siste uken ? Eller har de kanskje mye å gjøre? Hadde uansett ventet til han selv tok kontakt. 

Anonymkode: e807e...b5d

Han jobber så og så mange uker på og da jobber han typ mye, men skriver masse. Nå har han fri 24/7 og vi er i samme by. Jeg er så skuffet og hadde gledet meg til å møtes.

TS

• Liker 1
Skrevet

Hadde tolket det som at han prioriterer andre ting, sannsynligvis har han kanskje kjæreste eller andre damer han skriver med og ute på havet kan han skrive med mange uten å bli tatt mens når han er i land får han ikke gjør det og møtt deg/alle allikevel fordi han er med kjæresten /en annen. 

Hadde sendt han en meld og spurt om det ble noe av treffet og hvis han sier nei så bare fas han ut selvom han prøver å holde deg varm og si dere kan ses en annen gang 

Merkelig når han lager en avtale og sier at han gleder seg så mye til å møtes. Han har tatt mest initiativ og nå er det plutselig helt stille… TS

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes det er et veldig dårlig tegn at han gikk fra å skrive så mye, til ingenting. Får en følelse av han prøver å fade meg ut.

TS

Derfor hadde jeg spurt rett ut om hvorfor. Det er mye bedre å vite enn å ikke vite. 

Skrevet

Noen andre han har mer lyst på hadde også tid til treff. Du holdes varm nok som en nødløsning.

Anonymkode: cdcb4...6b2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen andre han har mer lyst på hadde også tid til treff. Du holdes varm nok som en nødløsning.

Anonymkode: cdcb4...6b2

Så plutselig kommer han tilbake og begynner å skrive om noen dager. Så typisk, men da er det forseint…Jeg vil at han skal vise vilje til å møte meg.. Ikke at jeg må mase meg til det.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Merkelig når han lager en avtale og sier at han gleder seg så mye til å møtes. Han har tatt mest initiativ og nå er det plutselig helt stille… TS

Nei det er ikke så merkelig. Kåte utro menn sier litt av hvert for å holde på dama. Du har vel ikke sendt nakenbilder osv til han? 

• Liker 5
Skrevet

Hva betyr det når du selv oppfører deg på samme måte overfor menn? 

Der har du svaret ditt. 

Anonymkode: c5cc9...5d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva betyr det når du selv oppfører deg på samme måte overfor menn? 

Der har du svaret ditt. 

Hva mener du? Jeg oppfører meg ikke slik mot menn. TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei det er ikke så merkelig. Kåte utro menn sier litt av hvert for å holde på dama. Du har vel ikke sendt nakenbilder osv til han? 

Selvfølgelig ikke. Ikke noe slikt eller seksuelt språk. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva mener du? Jeg oppfører meg ikke slik mot menn. TS

Det er bra! Det er en skikkelig bedriten måte å oppføre seg på. 

Men det betyr nok at han ikke er så keen på å møtes. Kan fort hende at han har hatt kontakt med en dame til eller to mens han har vært på jobb der ute. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan tenke meg at det kan sikkert være fordi at han har en del ærend å gjøre etter han er kommet tilbake fra jobb..

Møte venner, familie, gjøre ting i huset etc etc.

Kan være veldig mye.

Det er egentlig ikke værre en å sende en melding å høre med han :)

Anonymkode: 65879...369

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...