Gå til innhold

Kva kalla du deg når du var lita...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du et navn du alltid ville heite?

Eg var Monica Meronika. :ler: Har ikkje den fjernaste anelse for kvifor eg alltid insisterte på å heite det. Trur søstra mi hadde et fast navn og, men huskar ikkje kva det var i farta.

Skrevet

Tina ville jeg alltid hete.

Også hadde jeg en dukke jeg kalte Lisa Haugom Hage. :ler: Aner ikke hvor jeg fikk det fra.

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Hadde eg d da men dokkene va lisa og lina

Gjest seroxata
Skrevet

haha, jeg ville og alltid hete Monica!

husker jeg var så sinna på mamma, hvordan kunne hun døpe meg noe annet enn monica! :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

Var bare katt jeg når jeg var liten jeg, lekte at jeg var katt i absolutt alle situasjoner i 5-6-7 års alderen :ler:

Kan ikke huske at jeg hadde noe spesielt navn på meg selv, men jeg hadde flere dokker, maskotter, bamser og legomenn med alskens navn.

Skrevet

Etter fornavn og etternavn slag jeg på "navnet" Ohoi.

For eksempel Stine Jonassen Ohoi.

:ler:

Don't ask!

Skrevet

Miranda. Jeg hadde så lyst til å hete Miranda! Skjønner ikke helt hvorfor...men annenhver barbie jeg hadde het Miranda ;)

Skrevet

Jeg ville alltid hete Anita Torilla. Problemet var at det ville veninnen min også, så det endte alltid med at jeg måtte hete Torilla Anita.

Skrevet

Kathrine var mitt navn, også tror jeg det var Miranda en stund også.

Skrevet

Jeg ville alltid hete Jeanette.

Var sååå misunnelig på ei lita jente som var 5-6 år yngre enn meg som het det.

Skrevet

Jeg het alltid Lena Larsen (av alle navn) når vi lekte kontor. Syntes det var sånn typisk kontordamenavn :ler::ler::ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

Evita.

Jeg hadde forlest meg på Argentinas førstedame.

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg het Viktoria Charlotte Madeleine og lignende lange og svulstige navn. :ler: Tror jeg mente at det var skikkelige prinsessenavn.

Skrevet

Victoria eller Tina, klarte liksom ikke velge bare en av dem :sjenert:

Skrevet

Gitte faktisk.. Klarte ikke si Birgitte, som jeg da egentlig heter...

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Rudolf Blodstrupmoen.

Disponent og racerkjører; han var mitt store forbilde. Disponent er jeg foreløpig ikke blitt, men jeg freser stadig forbi damer som sinker trafikken.

Skrevet

det husker jeg faktisk ikke, men er helt sikker på at jeg hadde et navn på meg selv. var et sånt barn som likte veldig godt å leke alene, og gå og prate med meg selv..

men en av de første dokkene mine døpte jeg jenny. eneste problemet var at det var en gutt.. :ler: mamma prøvde seg med jonny, men det var liksom ikke like bra! :smilbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...