AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Hva sier skolene sine nettsider? Aktuelle nyhetssaker? Du kan jo eventuelt ringe dem? Sjekke gode kilder, gjøre research, slik som man må på jussen. Ta det som trening. Anonymkode: f0346...937 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva sier skolene sine nettsider? Aktuelle nyhetssaker? Du kan jo eventuelt ringe dem? Sjekke gode kilder, gjøre research, slik som man må på jussen. Ta det som trening. Anonymkode: f0346...937 Er noen nyhetssaker om det som jeg har lest, men har liksom ikke hørt noe om det ellers, så blir usikker:/ Virker litt rart at det skal bli juristutdanning i Oslo, Bergen, Tromsø, Stavanger, Kristiansand i tillegg til på BI… strengs det så mange jurister? Jeg håper virkelig jeg kan studere det i Kristiansand😢 Anonymkode: 1df17...c06
enkefru Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 det er vel det allerede? Vet om flere som går på det der nede.... 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er noen nyhetssaker om det som jeg har lest, men har liksom ikke hørt noe om det ellers, så blir usikker:/ Virker litt rart at det skal bli juristutdanning i Oslo, Bergen, Tromsø, Stavanger, Kristiansand i tillegg til på BI… strengs det så mange jurister? Jeg håper virkelig jeg kan studere det i Kristiansand😢 Anonymkode: 1df17...c06 Juristutdanning på BI? De har en linje som heter forretningsjuss og økonomi, men de som tar denne blir jo ikke jurister på samme vis som de som tar rettsvitenskap på UIO og UIB? Bachelor med jusfag gjør en ikke til jurist… Anonymkode: d9b4f...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Fjugur skrev (1 minutt siden): det er vel det allerede? Vet om flere som går på det der nede.... Da er det i spfall en bachelorgrad og ikke rettsvitenskap profesjon? Anonymkode: d9b4f...cc3 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Juss UIA-Kristiansand Anonymkode: d043d...1dd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 https://khrono.no/klare-for-a-etablere-nye-utdanninger-etter-frislipp/599133 Anonymkode: 1df17...c06 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Både Universitet i Stavanger og Kristiansand har søkt om det. De får svar til våren. Anonymkode: 5bd95...2ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå