Gå til innhold

Er det riktig at det skal bli juss-studie i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😶

Anonymkode: 1df17...c06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva sier skolene sine nettsider? Aktuelle nyhetssaker? Du kan jo eventuelt ringe dem?

Sjekke gode kilder, gjøre research, slik som man må på jussen. Ta det som trening.

Anonymkode: f0346...937

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva sier skolene sine nettsider? Aktuelle nyhetssaker? Du kan jo eventuelt ringe dem?

Sjekke gode kilder, gjøre research, slik som man må på jussen. Ta det som trening.

Anonymkode: f0346...937

Er noen nyhetssaker om det som jeg har lest, men har liksom ikke hørt noe om det ellers, så blir usikker:/ Virker litt rart at det skal bli juristutdanning i Oslo, Bergen, Tromsø, Stavanger, Kristiansand i tillegg til på BI… strengs det så mange jurister? Jeg håper virkelig jeg kan studere det i Kristiansand😢

Skrevet

det er vel det allerede? 
Vet om flere som går på det der nede.... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er noen nyhetssaker om det som jeg har lest, men har liksom ikke hørt noe om det ellers, så blir usikker:/ Virker litt rart at det skal bli juristutdanning i Oslo, Bergen, Tromsø, Stavanger, Kristiansand i tillegg til på BI… strengs det så mange jurister? Jeg håper virkelig jeg kan studere det i Kristiansand😢

Juristutdanning på BI? De har en linje som heter forretningsjuss og økonomi, men de som tar denne blir jo ikke jurister på samme vis som de som tar rettsvitenskap på UIO og UIB? 

Bachelor med jusfag gjør en ikke til jurist…

Anonymkode: d9b4f...cc3

• Liker 1
Skrevet
Fjugur skrev (1 minutt siden):

det er vel det allerede? 
Vet om flere som går på det der nede.... 

Da er det i spfall en bachelorgrad og ikke rettsvitenskap profesjon? 

Anonymkode: d9b4f...cc3

• Liker 1
Skrevet

Både Universitet i Stavanger og Kristiansand har søkt om det. De får svar til våren.

Anonymkode: 5bd95...2ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...