Gå til innhold

Innenlandsreiser og fly

MissyB

Anbefalte innlegg

Bor i Oslo, men skal på samling med jobben i Bergen de neste 4 dagene. Jeg reiser med fly, og bor på hotell. 

Grunnen til at jeg er litt stresset, er fordi jeg er gravid, og synes det er skummelt med økende smitte. Er 6 måneder på vei, og fullvaksinert. Hva ville dere gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissyB skrev (3 timer siden):

Bor i Oslo, men skal på samling med jobben i Bergen de neste 4 dagene. Jeg reiser med fly, og bor på hotell. 

Grunnen til at jeg er litt stresset, er fordi jeg er gravid, og synes det er skummelt med økende smitte. Er 6 måneder på vei, og fullvaksinert. Hva ville dere gjort? 

Det er smitterekord, så selv om du er vaksinert kan du jo bli smittet. Bergen er jo full av det, tettpakket fly... - vet ikke - men ta på munnbind hvertfall!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har julebord på kontoret i Bergen neste uke - og ledelsen overveier strekt å annulere hele sammenkomsten fordi folk må fly inn fra alle andre byer i Norge. Jeg kan ikke argumentere for deg, men om kona mi var gravid vill jeg ikke ønsket at hun tok fly om dagen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser en del mellom Oslo og Bergen pga jobb, og føler ikke at det er skumlere mht smittefare å fly enn å bruke kollektivtransport f.eks til og fra jobb innad i en by. Det er som oftest trangere på buss og bane enn det er på flyplass/i fly, og på flyet bruker de fleste munnbind igjen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...