AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Samboeren min var utro med en kollega for 3 år siden. Han var utro i over ett år med sex og følelser. Vi valgte å jobbe oss gjennom det og det har vært et helvete for meg. Men samboeren min har vist seg fra sin beste side etter dette og jeg hadde endelig begynt å (nesten) stole på han igjen. Så kommer det en ukjent mann på døra og jeg ser at han er sint. Han spør etter samboeren min men han er ikke hjemme. Så sier han: Du kan be ****** holde seg til helvete langt unna Anne. Jeg kommer til å finne han. Så dro han. Samboeren min kommer hjem og jeg er selvfølgelig fra meg av sjokk/raseri/vantro og krever forklaring. Men samboer stiller seg fullstendig uforstående til opptrinnet og sier at dette skjønner han ingenting av og ikke kjenner noen Anne heller.. Min tillit til han er veldig liten. Hva skal jeg gjøre… ? Jeg glemte helt å ta bilnr så jeg kan jo ikke finne ut hvem denne mannen som kom på døra er.. Må jeg bare vente og se om han dukker opp igjen? Skal jeg gi opp forholdet med min samboer? Nå har jeg brukt så lang tid på å jobbe meg gjennom det forrige som skjedde.. skal alt det være bortkastet? Jeg er så fortvilet at tankene spinner.. Anonymkode: bcbfd...0b9 5
Populært innlegg Ninnit Skrevet 29. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 29. november 2021 Once a cheater always a cheater… Han sinte mannen kom ikke dit for morroskyld. Så der har du svaret! 142
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 29. november 2021 Der det er røyk osv… hadde ikke klart å stole på at han snakket sant, faktisk. Gå inn på vennelista hans på facebook, sjekk ut alle venner med navnet «anne» og se om hun er gift med en fyr som ser ut som sinnataggen. Anonymkode: 10a13...758 78
Populært innlegg -lykke- Skrevet 29. november 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 29. november 2021 Hadde han ikke brutt tilliten din tidligere, tenker jeg tvilen burde kommet han til gode. Men når han har vært utro før, og så plutselig dukker dette opp… Denne mannen på døra kom nok ikke uten grunn. 61
Doktor Dyregod Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Eller så er det feil mann han oppsøker🤷♂️ 14
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Dette hadde nok vært dråpen for meg. Du må bestemme over deg selv og hva du vil gjøre i ditt liv, men jeg vil bare si at om du velger å forlate ham så kommer du til å finne en ny og bedre mann. Anonymkode: 84c0b...51e 18
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Her tenker jeg litt på hvordan mannen reagerte.. Greit han nekter, men var han sjokket? irritert? sint? likegyldig? Vi ble kontaktet av en sur ektemann for noen år siden som ikke skjønte at det fantes mer enn èn Christian Halvorsen i hele byen 😅 Så der kan jo være feil... Anonymkode: 39793...00c 37
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 Ninnit skrev (9 minutter siden): Once a cheater always a cheater… Han sinte mannen kom ikke dit for morroskyld. Så der har du svaret! Dette! Dump han og kom deg videre ts. Ikke vi mer av livet ditt på en utro idiot du ikke kan stole på! Anonymkode: 3d4d1...d3c 8
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Doktor Dyregod skrev (3 minutter siden): Eller så er det feil mann han oppsøker🤷♂️ Han spurte etter navnet på hennes samboer så nei. Ingen drar hjem til noen feil personer på den måten, her er en som har vært 100% sikker på at det er riktig hus. Anonymkode: 3d4d1...d3c 16
Brunello Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han spurte etter navnet på hennes samboer så nei. Ingen drar hjem til noen feil personer på den måten, her er en som har vært 100% sikker på at det er riktig hus. Anonymkode: 3d4d1...d3c Les et par innlegg over, så ser du at det ikke stemmer. 11
TLR Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Samboeren min var utro med en kollega for 3 år siden. Han var utro i over ett år med sex og følelser. Vi valgte å jobbe oss gjennom det og det har vært et helvete for meg. Men samboeren min har vist seg fra sin beste side etter dette og jeg hadde endelig begynt å (nesten) stole på han igjen. Så kommer det en ukjent mann på døra og jeg ser at han er sint. Han spør etter samboeren min men han er ikke hjemme. Så sier han: Du kan be ****** holde seg til helvete langt unna Anne. Jeg kommer til å finne han. Så dro han. Samboeren min kommer hjem og jeg er selvfølgelig fra meg av sjokk/raseri/vantro og krever forklaring. Men samboer stiller seg fullstendig uforstående til opptrinnet og sier at dette skjønner han ingenting av og ikke kjenner noen Anne heller.. Min tillit til han er veldig liten. Hva skal jeg gjøre… ? Jeg glemte helt å ta bilnr så jeg kan jo ikke finne ut hvem denne mannen som kom på døra er.. Må jeg bare vente og se om han dukker opp igjen? Skal jeg gi opp forholdet med min samboer? Nå har jeg brukt så lang tid på å jobbe meg gjennom det forrige som skjedde.. skal alt det være bortkastet? Jeg er så fortvilet at tankene spinner.. Anonymkode: bcbfd...0b9 Hvorfor skulle en fremmed dukke opp utenfor døra di hvis det ikke var noe. Dessverre jeg tror ikke at han lyver og ja du har et vanskelig valg foran deg. Av erfaring en utro mann er alltid utro. 17
17.11 Skrevet 29. november 2021 #12 Skrevet 29. november 2021 Samboeren din burde gjøre mer enn å bare trekke på skuldrene å si han ikke skjønner noe. Han må gå aktivt inn for å finne ut av hva denne "misforståelsen" skyldes. Eller mener han at du bare skal ta hans ord for at dette ikke stemmer? 32
Majer Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 Greit å finne ut om han faktisk er personen som har vært med Anne før du gjør noe. 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #14 Skrevet 29. november 2021 Kan være tilfeldig, men hadde ikke stolt på ham. 1 års bedrag med sex og følelser. Jeg vil tenke at har man samvittighet til å holde på så lenge bak ryggen til noen så er ikke det noe som bare fordufter og som lett kan skje igjen. Det er ikke et lite feilskjær, men sier jo noe om personligheten hans. Han er nok utro igjen. Anonymkode: ea988...492 23
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #15 Skrevet 29. november 2021 Huff💔 Om du kjenner at dette ikke går lenger så må du gjøre det som føles riktig for deg. Husk på "sunk cost fallacy", selv om du har jobbet hardt med å tilgi så er du ikke nødt til å fortsette med det. Anonymkode: ae7e9...59d 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #16 Skrevet 29. november 2021 Stakkars mann, den tilliten han kan forvente avhenger av om han heter Hans Olsen eller Wilhelm Bastesen den Sjette. Spøk til side, det ville vært litt av et sammenfall om fyren har banket på feil dør og likevel truffet en hvor det har forekommet utroskap. Jeg ville definitivt stilt partneren min til veggs hadde dette skjedd meg. Anonymkode: 2ee07...1b8 16
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #17 Skrevet 29. november 2021 Tok du ikke bilnr eller noenting på han som var på døra? Anonymkode: 82626...729 1
TLR Skrevet 29. november 2021 #18 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Samboeren min var utro med en kollega for 3 år siden. Han var utro i over ett år med sex og følelser. Vi valgte å jobbe oss gjennom det og det har vært et helvete for meg. Men samboeren min har vist seg fra sin beste side etter dette og jeg hadde endelig begynt å (nesten) stole på han igjen. Så kommer det en ukjent mann på døra og jeg ser at han er sint. Han spør etter samboeren min men han er ikke hjemme. Så sier han: Du kan be ****** holde seg til helvete langt unna Anne. Jeg kommer til å finne han. Så dro han. Samboeren min kommer hjem og jeg er selvfølgelig fra meg av sjokk/raseri/vantro og krever forklaring. Men samboer stiller seg fullstendig uforstående til opptrinnet og sier at dette skjønner han ingenting av og ikke kjenner noen Anne heller.. Min tillit til han er veldig liten. Hva skal jeg gjøre… ? Jeg glemte helt å ta bilnr så jeg kan jo ikke finne ut hvem denne mannen som kom på døra er.. Må jeg bare vente og se om han dukker opp igjen? Skal jeg gi opp forholdet med min samboer? Nå har jeg brukt så lang tid på å jobbe meg gjennom det forrige som skjedde.. skal alt det være bortkastet? Jeg er så fortvilet at tankene spinner.. Anonymkode: bcbfd...0b9 Hvordan reagerte samboeren din?jeg vet ikke men han har jo vært utro før. Hvem som lyver det er vanskelig å si. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #19 Skrevet 29. november 2021 TS her. Det finnes 1 mann til i Norge med samme navn og han er 80 år og bor et annet sted i landet så jeg tror ikke denne sinte mannen gikk feil. Samboeren min reagerte med å bli bleik med store runde øyne (såg redd ut). Men han påstår hardnakket at han ikke aner noe om dette og at han heller ikke vet hvordan han evt skal klare å finne ut noe mer om det med mindre denne mannen kommer tilbake. Han sa også at kanskje det var en slags hevnaksjon fra hans tidligere kollega. Men det tror jeg virkelig ikke for jeg vet at hun ikke vil ha noe med han å gjøre. Har sett på some at hun har en ny og ser lykkelig ut. Anonymkode: bcbfd...0b9 23
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #20 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tok du ikke bilnr eller noenting på han som var på døra? Anonymkode: 82626...729 Nei, dessverre. Han stod parkert så jeg ikke la merke til det og midt i sjokket så tenkte jeg ikke på det. TS Anonymkode: bcbfd...0b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå