AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Jeg er i en litt forvirrende situasjon og håper noen vil svare. Jeg skulle hatt menstruasjon i går, men den er fredeles ikke kommet. Bare litt spotting fredag kveld. Pleier aldri å spotte. Jeg har hatt svak positiv på tidligtest til CB og svært svak positiv på rfsu. I dag tok jeg en CB digital, men den var negativ. Burde den ikke slå ut positiv hvis jeg er gravid? Eller er det så lite og treg økning av hcg at jeg må regne med at spira ikke sitter? Anonymkode: 04a85...3fe
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Er du helt sikker på når du hadde eggløsning? Hvis ja, så burde en graviditetstest 14-15 dager senere være tydelig positiv om det er liv laga. Hvis ikke, så kan det jo være at du er gravid, men kortere på vei enn du tror 🤞 Anonymkode: eb42f...4d1 1
SuzsuZ Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Det kan jo hende du produserer hcg sent men dessverre er min erfaring at det burde kanskje være mer positive tester (sterke linjer) på det tidpunktet. Jeg hadde også veldig svake tester i starten og begynte å blø 5+3 og tok 5 uker å blø ferdig. Jeg hadde veldig liten hcg stigning.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 SuzsuZ skrev (27 minutter siden): Det kan jo hende du produserer hcg sent men dessverre er min erfaring at det burde kanskje være mer positive tester (sterke linjer) på det tidpunktet. Jeg hadde også veldig svake tester i starten og begynte å blø 5+3 og tok 5 uker å blø ferdig. Jeg hadde veldig liten hcg stigning. Men da satt spiren etter det? Jeg krysser fingrene for sen stigning, men etter en lang periode med prøving og blendahvite tester er det litt skummelt å kaste seg ut i håper. AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er du helt sikker på når du hadde eggløsning? Hvis ja, så burde en graviditetstest 14-15 dager senere være tydelig positiv om det er liv laga. Hvis ikke, så kan det jo være at du er gravid, men kortere på vei enn du tror 🤞 Anonymkode: eb42f...4d1 Så sikker jeg kan være uten å ha brukt eggløsningstester. Føler meg sikker, men jeg kan ikke garantere. Takk for at dere tok dere tid til å svare😊 Anonymkode: 04a85...3fe
SuzsuZ Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men da satt spiren etter det? Jeg krysser fingrene for sen stigning, men etter en lang periode med prøving og blendahvite tester er det litt skummelt å kaste seg ut i håper. Så sikker jeg kan være uten å ha brukt eggløsningstester. Føler meg sikker, men jeg kan ikke garantere. Takk for at dere tok dere tid til å svare😊 Anonymkode: 04a85...3fe Nei, dessverre gikk det ikke veien da. Masse lykke til! Jeg anbefaler at du tester om 2 dager og da burde de være synlig sterkere
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 Når eg har opplevd det var det kjemisk. Anonymkode: 10f41...ae6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå