AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Jeg jobber på skole og har kontakt med mange foreldre som har barna sine i ulike klasser. Hvordan kan jeg få bukt med problemet uten å miste jobben? Anonymkode: 78e8e...256 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Siden det var viktig for deg å fremheve at det er utenlandske er tråden avslørt som rasistisk trolling. Også norske fedre seksuellt trakasserer og voldtar og for ofre for seksuell trakassering som ikke er rasister er det ikke viktig å få frem deres nasjonalitet. I dag er varsling så akseptert og oppfordret til at du risikerer ikke å miste jobben av å konfrontere de det gjelder eller ta det opp høyere hos sjefen eller tilsynsansvarlig. Det er eneste kommentaren du trenger og jeg oppfordrer alle andre på KG til å ikke fore trollet her noe mer og ikke gi det fler kommentarer. Anonymkode: 88be4...2dc 5
Madah Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Det er ikke rasistisk, derimot er det veldig naivt å tro at det ikke er forskjell i kvinnesyn mellom forskjellige kulturer, fordi det er det virkelig. 9
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Snakk med lederen din. Den som har personalsvaret for deg, har også ansvar for at du ikke utsettes for seksuell trakassering i arbeidstiden. (Og selvfølgelig behøver det ikke være trolling selv om det fremkommer at det gjelder utenlandske fedre. Jeg har akkurat samme erfaring fra en instans hvor jeg møter mange foreldre. Enkelte nasjonaliteter er ekstremt overrepresenterte på denne type atferd). Anonymkode: 1d36f...735 7
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 Dette er et stort og utbredt problem. Ta alltid med deg en kollega eller annen voksen som vitne, og dokumenter hver eneste episode. Anonymkode: 7520f...568 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Madah skrev (2 minutter siden): Det er ikke rasistisk, derimot er det veldig naivt å tro at det ikke er forskjell i kvinnesyn mellom forskjellige kulturer, fordi det er det virkelig. Det er rasistisk jo. Nei det er det ikke. Kristne hvite menn har enda mer konservativt kvinnesyn enn muslimer og mange fra andre kulturer har mye bedre kvinnesyn enn norsk ikke-troende kultur. Men en rasist vil skylde misogyni på hudfarge mens faktum er at misogyni gjelder menn av alle farger, trosretninger, kulturer og samfunnslag. Anonymkode: 88be4...2dc 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Nå er folk veldig brei med å stemple ting for sexisme. Hva konkret er de de gjør? Stirre på puppene dine eller du føler de ikke tar din utdanning på alvor? Anonymkode: ab07d...10c
Madah Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er rasistisk jo. Nei det er det ikke. Kristne hvite menn har enda mer konservativt kvinnesyn enn muslimer og mange fra andre kulturer har mye bedre kvinnesyn enn norsk ikke-troende kultur. Men en rasist vil skylde misogyni på hudfarge mens faktum er at misogyni gjelder menn av alle farger, trosretninger, kulturer og samfunnslag. Anonymkode: 88be4...2dc Dette er bare tull. Kvinnesynet blant folk fra utviklingsland er ofte mye dårligere enn her Vesten. Feks tvangsekteskap, damer som etter dem blir gift ender opp som slaver for svigerfamilen og generelt elendige kvinnerettigheter. Jeg kjenner flere utenlandske personer fra Sør-Asia og det dem forteller om kulturens syn på kvinner er mildt sagt forskrekkende. 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Sukk. Etnisk norske menn trakasserer, utenlandske menn trakasserer. Spørsmålet er hvordan håndtere det. Anonymkode: c36dc...45c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er rasistisk jo. Nei det er det ikke. Kristne hvite menn har enda mer konservativt kvinnesyn enn muslimer og mange fra andre kulturer har mye bedre kvinnesyn enn norsk ikke-troende kultur. Men en rasist vil skylde misogyni på hudfarge mens faktum er at misogyni gjelder menn av alle farger, trosretninger, kulturer og samfunnslag. Anonymkode: 88be4...2dc Dette er 100% absolutt pisspreik og skyldes enten total uvitenhet/hjernevask eller så er det blank løgn. Anonymkode: 16a3f...8a3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå