AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Del Skrevet 29. november 2021 Leser jo stadig at vi blir større og større. At midjemål osv. øker og øker. Jeg har vel aldri vært tynn, kanskje slank i enkelte perioder. Er det sånn at det blir sett på som at slank= tynn, eller lubben= normalvektig og tykk= lubben? Samtidig leser jeg også at veldig mange føler seg lubne og småtykke helt til de er nede i bmi kanskje 20. Da vil jeg vel si at de nesten uansett er relativt slanke da. Ja så kan man være litt dvask selv med lav vekt. Men lubben? Lurer fordi jeg nå får høre at jeg bare er skinn og bein.. (hyggelig). Har selv en bmi på 21, altså sunn. Men har fått tydelige hofter, kragebein og ribben. Men såvidt jeg har fått med meg så er ikke dette unormalt når man er slank. Jeg trener masse kondisjon og styrke. Men jeg blir jo litt lei meg av slike kommentarer. Har gode muskler i låra, men overkroppen har endret seg mest kanskje. Er det fordi de ikke er vant med å se MEG slik, eller er det samfunnet som for de fleste har endret oppfatning av hva som er tynn, slank, lubben osv.? Anonymkode: d4737...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Del Skrevet 29. november 2021 Det er nok litt både og. Noen er vant med at du er større, mens andre er vant med at samfunnet er større. Folk tror nå at overvekt er normalt så de tror de i nederste skala av bmi er undervektige. Anonymkode: 910d7...4c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg har trent mye i alle år, er 34 år nå, og har en bmi på 21. Ingen kommenterer størrelsen min. Anonymkode: a2f30...17c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Del Skrevet 29. november 2021 Så frekke kommentarer du får, TS! Det er ikke greit. Men ja, du har et poeng. Jeg var på utveksling i en av de statene i USA med høyest forekomst av fedme for noen år siden. Fikk høre det hele tiden at jeg var "sooo skinny". Jeg hadde en BMI på 23 dengang, og følte meg mest normal/litt lubben. Så alt er relativt, og det er kanskje veien det går her også. Likevel frekt å kommentere andres kropper negativt. Si noe frekt tilbake. Anonymkode: e623b...8b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #5 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 19.56): Jeg har trent mye i alle år, er 34 år nå, og har en bmi på 21. Ingen kommenterer størrelsen min. Anonymkode: a2f30...17c Men har du aldri fått høre at du er tynn? Du er nok ganske skrapet når du trener mye og har bmi21. Anonymkode: d8b1d...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #6 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men har du aldri fått høre at du er tynn? Du er nok ganske skrapet når du trener mye og har bmi21. Anonymkode: d8b1d...701 Jeg har bmi på 20,4 (sjekket akkurat), jeg trener mye og er ikke skrapet i det hele tatt. Typisk kommentar fra den overvektige befolkningen (stikke hodet i sanden og late som om de nomalvektige er tynne, mens overvektige er sunne og fine...) Anonymkode: 16677...25b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #7 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har bmi på 20,4 (sjekket akkurat), jeg trener mye og er ikke skrapet i det hele tatt. Typisk kommentar fra den overvektige befolkningen (stikke hodet i sanden og late som om de nomalvektige er tynne, mens overvektige er sunne og fine...) Anonymkode: 16677...25b Wow, fin holdning. Anonymkode: c3178...7cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #8 Del Skrevet 1. desember 2021 Det er så frekt å kommentere på andres kropper. Selv prøver jeg å svare til andre "jeg ønsker ikke kommentarer på kroppen min". Håper dette ikke går for mye inn på deg, TS. Det høres ut som du er aktiv og BMI'en din er innenfor det som er kategorisert som normalvektig. Anonymkode: e7547...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #9 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men har du aldri fått høre at du er tynn? Du er nok ganske skrapet når du trener mye og har bmi21. Anonymkode: d8b1d...701 Det har jeg aldri fått høre, nei. Jeg er absolutt ikke skrapet. Anonymkode: a2f30...17c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #10 Del Skrevet 1. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det har jeg aldri fått høre, nei. Jeg er absolutt ikke skrapet. Anonymkode: a2f30...17c Nei.Beklager. Bmi 21 vil si at en kvinne med gjennomsnitts høyde på 167 cm veier 58.5 kg. Helt normal vekt. . Anonymkode: d8b1d...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå