Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboer har ikke hatt samleie på 2-3 mnd, og selv den gang var det også noen uker siden sist. Den gang var det jeg som tok initiativet. Nå vet ikke hva jeg skal gjøre. Vet ikke hva jeg skal si. Er han ikke tiltrukket av meg lenger?

Det er som om han ikke har lagt merke til det. Vi bare later som ingenting, selvom jeg i aggresjon ropte det ut i en krangel noen uker forleden. Var litt som «Du snorker, jeg sover ikke, jeg liker det kaldt på rommet, du liker det varmt, vi har ikke sex, hvorfor sover vi på samme rom?». Så har vi aldri pratet om det siden. Hjelp. 

-Frustrert og trist kvinne

Anonymkode: 5e19a...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får begynne med å ikke dele rom, deretter skaffe ham utredning for snorkinga. Dere finner ikke ut av dette hvis ingen av dere sover godt.

Anonymkode: 53a5c...6a8

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere får begynne med å ikke dele rom, deretter skaffe ham utredning for snorkinga. Dere finner ikke ut av dette hvis ingen av dere sover godt.

Klarte altså å finne et eller annet i posten som gjorde det til mannens problem. Godt jobba!

Hadde snorking ført til null sex hadde hele Norge vært sexløst.

Anonymkode: 43649...e12

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Klarte altså å finne et eller annet i posten som gjorde det til mannens problem. Godt jobba!

Hadde snorking ført til null sex hadde hele Norge vært sexløst.

Anonymkode: 43649...e12

Ikke let med lupe, da.

Anonymkode: b441c...e9e

• Liker 1
Skrevet

Livet er for kort til å være sammen med noen man ikke passer sammen med.

Anonymkode: 6974e...2fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Utredning og operasjon er gjort. Er egentlig ikke søvn-kvaliteten dette går på, sover greit. Jeg sa det vell heller i en formening for å se om han var klar over at vi ikke har hatt sex på ukes-vis. Er jo åpenbart et problem her, jeg vet ikke om det går mot en break-up…

Trenger hjelp med hvordan jeg skal gå frem på dette sex-løse problemet

ts

Anonymkode: 5e19a...07b

Skrevet

Sett dere ned sammen og prat om det uten at det er i en krangel? 

Si at du vil snakke om noe du syns er vanskelig å ta opp, og fortell hva du føler. Kan jo være han sliter med ett eller annet som gjør at sex ikke er i fokus også, uten at det er deg det skal være noe "galt" med

Anonymkode: 2fbf3...2cb

• Liker 4
Skrevet

Hva er det som har gjort at det har sklidd ut da? Høres jo i alle fall ut som dere må sette dere ned og prate sammen. 

Anonymkode: 7c6ab...c6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Sett dere ned sammen og prat om det uten at det er i en krangel? 

Si at du vil snakke om noe du syns er vanskelig å ta opp, og fortell hva du føler. Kan jo være han sliter med ett eller annet som gjør at sex ikke er i fokus også, uten at det er deg det skal være noe "galt" med

Anonymkode: 2fbf3...2cb

Stemmer i denne. Kan være ulike grunner til at sexlivet kjølner, ofte noe som er flaut og sårt og da kan det nok være vanskelig å legge frem i opphetet kranglestemning.

Anonymkode: be7d6...a9b

Skrevet

IKKE ta opp slik under en krangel. Sett deg ned med han en kveld, ta dere et glass vin eller noe, å si at du trenger å snakke med han om hvordan du har det. 

Anonymkode: 08d6d...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...