Availability Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Hei jeg lurte på en ting har jeg rett på erstatning for tapt barndom av barnevernet, jeg ble flyttet på en institusjon og det står i dommen ifra retten at jeg har ingenting å gjøre på en institusjon mitt men ble plassert der og har slit med deprisjon men fikk aldri den hjelpa jeg ba om (eneste jeg fikk høre fra BV var ting tar tid) Jeg har ikke noe søsken kontakt pågrunn av barnevernet har ødelagt det forholdet og jeg har ikke noe utdannelse er det verdt å søke om erstatning eller vil jeg ikke har rett til det Jeg håper på å få svar 1
Gjest Gratinara Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 For å få erstatning for tapt barndom er det vel en rettsprosess du må igjennom? Men om omstendighetene var slik at du ikke fikk den hjelpen du hadde trengt og skulle hatt som barn så taper du ikke noe på å prøve deg? Jeg ville tatt kontakt med en advokat. De kan alt om rettighetene dine og hjelpe med å finne ut hva slags juridiske overgrep som eventuelt er gjort. Det er verdt et par kroner (kanskje du kan få det dekt, vet ikke?) Om du mener du har en sterk sak hvor det har blitt gjort feil i forhold til din juridiske rett så burde du absolutt ta det oppover i systemet.. Det fortjener du!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Har du god kontakt med fosterfamilien og blir du fulgt opp av barnevernet eller kommunen? Anonymkode: 4560c...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå