Gå til innhold

Autofellatio - noen som har erfaring med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min øver seg på det. Vet ikke om det er et hint til meg om å skjerpe meg litt på den fronten😅 Jeg er uamsett litt usikker på om jeg hadde likt synet av å se ham suge seg selv🙈😄

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Autofellatio

Anonymkode: 02008...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes. Har du skaffet deg supporterflagg, da?

Anonymkode: 7de1d...316

• Liker 3
Skrevet

Jeg gjorde dette i mine yngre dager, og det var stas å kunne få en blowjob akkurat når jeg selv ønsket det. 

Anonymkode: 075dd...8d6

Skrevet

La ham holde på, tenker jeg, men du trenger jo ikke se på at han driver med det... 

Anonymkode: c3d2b...04f

• Liker 1
Skrevet

Klarte det før, da jeg var yngre og mer fleksibel. Var ikke det helt store, det er bedre å bli sygd av noen andre.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ga meg med det i begynnelsen av 20-årene, etter å ha fått skikkelig problemer med ryggen. Synd, for jeg syntes det var både kinky og godt, selv om det ikke akkurat var en sugejobb. Det var mer teasing og virvling med tunga.

Endret av Dathos
  • Liker 1
Skrevet

Aldri sett det live og er takknemlig for det 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

La ham holde på, tenker jeg, men du trenger jo ikke se på at han driver med det... 

Anonymkode: c3d2b...04f

Haha, sant nok

Anonymkode: 02008...d94

Skrevet

Tipper at det er mer show enn turn-on 😅 Ikke sett noen gjøre det før, men tipper vel at de fleste menn har prøvd en eller annen gang 😄

• Liker 1
Skrevet

Jævlig spesielt å bare random begynne å øve på dette i voksen alder? Men ønsk han lykke til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...