AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Her er alle svar like nye riktig, ingenting er feil. Vi alle både føler forskjellig og har forskjellige fysiske reaksjoner også Jeg kan stare med hvordan jeg selv føler det: Forelskelse: Sommerfugler i brystkassa, litt nervøs, skummel og godt. For meg så kan jeg sammenligne det litt med å ha angst, men på en god måte. Kanskje litt adrenalin og spenning også Å elske: Er som at sommerfuglene har bitt seg hardt fast, og jeg kan elske så mye at det nesten gjør vondt i brystet. Ikke direkte smerte, men mer god vondt - passion og har lyst til å bare omfavne personen hvordan vet dere hva dere føler når dere opplever forelskelse eller å elske noen? Og hvordan oppleves det for dere? Anonymkode: 97899...fa1 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 å elske noen kan jeg ikke si så veldig mye om, det er jo tross alt et sterkt ord. men forelskelse er en noe intenst kortvarig følelse antar jeg hahaha altså den er ikke dyp det mangler noen elementer som å elske har for eksempel i forelskelse fasen har man som regel ikke stoler på motparten Anonymkode: 8eb10...c5a 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 God beskrivelse du har syns jeg Forelsket er en deilig rus som kan gå opp og ned, fremmer ekstase og glede. Å elske er en trygg, kraftig, rolig og dyyyyp sjelelig følelse der det blir naturlig å sette noen andres liv og trivsel høyere enn sitt eget. Anonymkode: 41cfa...dcd 4
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 For meg er forelskelsesrusen mest intens. Ekstreme sommerfugler i magen og nesten besatt av personen. Vil ha sex med personen nesten konstant. Elske: klarer ikke tanken på å leve uten personen. Kjenne en dyp varme av å se personen Jeg elsker nå kjæresten min. Men de intense følelsene jeg hadde i starten har heldigvis gitt seg. For det ble rett og slett litt slitsomt i lengden å ha vondt i magen fordi vi var fra hverandre. Nå går det helt fint å være fra hverandre litt. Men tanken på at han skal forsvinne ut av mitt liv og kanskje bli sammen med noen andre er helt uutholdelig! Anonymkode: 1e6a0...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå