AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #1 Skrevet 29. november 2021 Den siste måneden har jeg vært ekstremt trist, med liten motivasjon eller livsgnist. Har gjort det jeg må som å dra på jobb, møtt litt venner som var super koselig. Men jeg har slitt mye med selvmordstanker og angst i det siste, hater å sammenligne meg selv med folk som har vellykka liv. Noen har både leilighet og fast jobb? Andre er i gode forhold der de bor sammen og skal få barn og noen skaffet seg kjæledyr. Jeg er en ensom ulv, og føler meg så forbanna mislykket og jeg er så jævlig redd for fremtiden. Har verken startet på utdanningen min eller har et vellykka kjærlighetsliv. Var i et psykisk og fysisk voldelig i over 5 år, noe jeg åpenbart fortsatt sliter med den dag i dag. Føler det ødela meg totalt og flere år gikk tapt i den vonde syklusen. Jeg klarte heldigvis til slutt å dra, og har det mye bedre uten. Men hvorfor skal alt være så vanskelig? Møtte en fin jente i år, men det tok også slutt nå nylig. Jeg er så lei av alt, og at alle skal ha livet på stell. Føler ikke jeg har noe på stell. Jeg er fortsatt ung, men likevel ting er vanskelig når man må late som man har det topp når man egentlig har det helt jævlig. Hvordan kommer jeg meg ut av denne onde sirkelen, jeg vil også være vellykka. Anonymkode: 21be2...f19 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Ingen har livet på stell. Ingen. Alle bare later som Ikke sammenligne deg med andre. Det kommer bedre tider. Prøv å hold ut og slapp av. Tenk på hva du har og ikke det du ikke har. Klem Anonymkode: c521a...09f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Du er is alene. Men ta en tur til legen og fortell det. Han kan hjelpe videre. Anonymkode: 41662...d56
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ingen har livet på stell. Ingen. Alle bare later som Anonymkode: c521a...09f Jeg hater folk som sier det der. Ja, jeg forstår at det er vanlig å fremstille seg mer lykkelig og vellykket enn hva man er, men for folk som ikke har en dritt så blir det der så idiotisk å si. Hvis man er alene uten mann, har dårlig råd, er ufør, kun råd til billige sjuskete leieboliger/hybler, er ufrivillig barnløs osv osv så skal man bare tenke at de andre bare later som? ? Please da.... Anonymkode: 7c578...18b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hater folk som sier det der. Ja, jeg forstår at det er vanlig å fremstille seg mer lykkelig og vellykket enn hva man er, men for folk som ikke har en dritt så blir det der så idiotisk å si. Hvis man er alene uten mann, har dårlig råd, er ufør, kun råd til billige sjuskete leieboliger/hybler, er ufrivillig barnløs osv osv så skal man bare tenke at de andre bare later som? ? Please da.... Anonymkode: 7c578...18b Du høres ekstremt negativt ut. Du har mer enn de fleste bare ved at du bor i Norge . Du bør begynne med å ikke syntes så jævlig synd på deg sjøl. Nei, ingen har livet på stell. Selv om de har mann og barn som du sier så er det jammen ikke sikkert de er lykkelige. Ingen mennesker er det hele tiden og alle har noe de sliter med. Begynn å gjør noe med egen situasjon og sett pris på det du har. Du har tak over hodet og helt sikkert litt familie og venner. Du må begynne å ta tak sjøl og gjøre det beste utav det du har. Du har faktisk muligheter selv om du ikke ser det nå. Verste er folk som syntes synd i seg sjøl og tror at ALLE andre har det bedre . Skjerpings! Anonymkode: c521a...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå