AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Noen med erfaring med denna eller lignende til hårfjerning nedentil? https://www.power.no/skjoennhet-og-velvaere/haarfjerning-for-kvinner/laser-haarfjerning/braun-silk-expert-pro-pl5117-ipl-haarfjerning/p-1023611/ Anonymkode: 3e6ae...23c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Den funker ikke nedentil. Kun på legger og større områder... Kjøpte en og det var bortkastet penger pga det! Anonymkode: ef3e4...18b
OxBall Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Det skal i teorien fungere på kjønnshår, men de er kraftigere enn hårene på legger/lår/armer osv. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 OxBall skrev (8 minutter siden): Det skal i teorien fungere på kjønnshår, men de er kraftigere enn hårene på legger/lår/armer osv. Det er ikke det som har noe å si, men laseren til silk expert blinker ikke engang på områder med så tynn og transparent hud for sensoren til laseren krever en viss overflate for at laseren skal blinke. Andre IPL maskiner har ikke like kresne sensorer og fungerer på flere områder på huden. Når jeg hadde en fra Philips var det ikke noe problem med underliv og armhuler og effekten til laseren var like god overalt hvor den beamet, men min erfaring med silk expert er at den ikke engang beamer på underlivet, kun helt øverst ved truse linjen, ikke lenger ned på venusberget eller lysken Anonymkode: ef3e4...18b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke det som har noe å si, men laseren til silk expert blinker ikke engang på områder med så tynn og transparent hud for sensoren til laseren krever en viss overflate for at laseren skal blinke. Andre IPL maskiner har ikke like kresne sensorer og fungerer på flere områder på huden. Når jeg hadde en fra Philips var det ikke noe problem med underliv og armhuler og effekten til laseren var like god overalt hvor den beamet, men min erfaring med silk expert er at den ikke engang beamer på underlivet, kun helt øverst ved truse linjen, ikke lenger ned på venusberget eller lysken Anonymkode: ef3e4...18b Hva med armhuler? Anonymkode: 08e0d...2f0
Gjest Tranma Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Funker ok, men høvvel er bedre og voks er beste (og vondest) 😂
OxBall Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke det som har noe å si, men laseren til silk expert blinker ikke engang på områder med så tynn og transparent hud for sensoren til laseren krever en viss overflate for at laseren skal blinke. Andre IPL maskiner har ikke like kresne sensorer og fungerer på flere områder på huden. Når jeg hadde en fra Philips var det ikke noe problem med underliv og armhuler og effekten til laseren var like god overalt hvor den beamet, men min erfaring med silk expert er at den ikke engang beamer på underlivet, kun helt øverst ved truse linjen, ikke lenger ned på venusberget eller lysken Anonymkode: ef3e4...18b Så da trenger man en med adapter, som brukes på armhuler og bikiniområdet. Selv bruker jeg voks eller høvel.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 Vi har philips lumea, den virker helt fint i intim sonen men det kiler litt, og det blir mindre hår der Anonymkode: c891a...aa0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hva med armhuler? Anonymkode: 08e0d...2f0 Min erfaring med silk expert er at den ikke blinker på alle områder i armhuler heller men kun helt øverst nærme der man har vanligst hud og ikke i selve "hulen"... Maskinen var bortkastet penger når det kun er leggene den tar og selv der hender det at den ikke blinker på alle områder alltid. Er flere på nett som har rapportert samme problem. Utover det så er IPL effektivt syns jeg - i de områdene laseren faktisk beamer! Anonymkode: ef3e4...18b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har philips lumea, den virker helt fint i intim sonen men det kiler litt, og det blir mindre hår der Anonymkode: c891a...aa0 Ja Philips lumea er den jeg hadde før som funker i intimsonen Anonymkode: ef3e4...18b
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja Philips lumea er den jeg hadde før som funker i intimsonen Anonymkode: ef3e4...18b Kan man bruke den bokstavelig talt hele veien overalt i på underlivet da? Anonymkode: fc9a4...e95
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #12 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan man bruke den bokstavelig talt hele veien overalt i på underlivet da? Anonymkode: fc9a4...e95 Mannen gjør det men jeg gjør det ikke, syntes det ble litt for ubehagelig akkurat der Anonymkode: c891a...aa0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er ikke det som har noe å si, men laseren til silk expert blinker ikke engang på områder med så tynn og transparent hud for sensoren til laseren krever en viss overflate for at laseren skal blinke. Andre IPL maskiner har ikke like kresne sensorer og fungerer på flere områder på huden. Når jeg hadde en fra Philips var det ikke noe problem med underliv og armhuler og effekten til laseren var like god overalt hvor den beamet, men min erfaring med silk expert er at den ikke engang beamer på underlivet, kun helt øverst ved truse linjen, ikke lenger ned på venusberget eller lysken Anonymkode: ef3e4...18b Min blinker helt fint, både på underlivet og i armhulene, men så har jeg ganske lys hud (eller rettere sagt skikkelig bleik). Det eneste stedet den bruker lavere styrke er ved de ytre kjønnsleppene, og det er jo nettopp fordi sensorene forteller den at her er huden litt for mørk til å tåle full styrke. Anonymkode: 1a15b...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå