Gå til innhold

Hvis du hadde funnet ut at kona var utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og du var klar over at du ikke hadde gitt henne nok sex og komplimenter, hadde du tilgitt det og forstått? 

Anonymkode: fe7b4...214

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det finnes ingen unnskyldning for utroskap. Hun burde heller luftet disse tankene med deg og eventuelt gjort det slutt. 

Anonymkode: 309ba...d1a

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Det finnes ingen unnskyldning for utroskap. Hun burde heller luftet disse tankene med deg og eventuelt gjort det slutt. 

Men når hun har prøvd å ta det opp utallige ganger, uten nytte og bedring, dessverre. Og han ikke prøver litt ekstra, som han skulle. Er det greit da? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og du var klar over at du ikke hadde gitt henne nok sex og komplimenter, hadde du tilgitt det og forstått? 

Her i huset er det ingen mangel på sex og komplimenter sånn sett selv om motageren ikke ønsker det. 

Men jeg hadde gjort klart at hun hadde hatt 15 minutter på å få sine ting ut av huset mitt. Deretter hadde jeg ikke tatt ansvar for det som evt. hadde blitt ødelagt i flytteprosessen etter det. Men jeg hadde hjulpet henne med flyttingen og kastet tingene ut av huset og ut på gården. 

Hun hadde stått fritt i å fikse seg hjelp f.eks. av sin elsker. Samme tidsfrist forøvrig. 

• Liker 3
Skrevet

Som en som opplevde at kona var utro med bestekameraten min ikke faen,  hun kunne ha skilt seg fra meg som hadde vært sårt men ikke så sårt som det hun gjorde.

Anonymkode: fb6c1...64a

• Liker 7
Skrevet

Når det gjelder sex kan jo dette ordnes med hånd og munn. Så seksuellservice bør ektefellen yte.

Å tilgi utroskap vil jo gå på er det fordeler i dette forholdet med en utro kone motfor ikke noe forhold eller et åpent forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Men når hun har prøvd å ta det opp utallige ganger, uten nytte og bedring, dessverre. Og han ikke prøver litt ekstra, som han skulle. Er det greit da? 

Nei, da skal hun heller dra fra ham og kan hun ligge med noen andre. 

• Liker 8
Skrevet

Her høres det ut som TS fisker etter å rasjonalisere eget utroskap.

Når det er sagt. Om ikke mannen på hjemmebane klarer å knulle kona skikkelig så må han egentlig bare forvente at noen andre gjør det. Kvinner klarer seg langt dårligere uten sex og finner seg raskere sex utenom forholdet enn menn gjør. Dessverre! 

Anonymkode: 6f322...8ef

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det er ikke greit, men det er mer forståelig. Dette tenker jeg som kvinne også. Hvis man forsømmer forholdet, til tross for at partner har bedt om noe vedkommende trenger for å være tilfreds (med mindre dette er urimelige krav) så er det mer forståelig at den andre er utro, selv om det ikke er greit. For meg ville det hatt noe å si.

Anonymkode: 744ba...c69

• Liker 4
Skrevet

Utroskap bak ryggen på hverandre hadde jeg nok likt dårlig med de følger det får, å forventer samme reaksjon tilbake.

Men hvis jeg hadde havnet i den situasjonen der den ene ikke for dekket sine behov så hadde jeg ville hatt en alvorsprat om det slik at konsekvenser kan føre til handling,  å om hunn/hann hadde blitt tatt på sengen av at man hadde vært på vift så burde det ikke være en overraskelse og dermed også kan tilgis. 

Men jeg for mitt vedkommende er jo også litt smårar da siden jeg mener det er helt greit om samboeren ordner seg en elsker siden jeg er borte 6 mnd I året, til oss så er det hun som ikke ser noe behov for dette, men hun har lov så lenge jeg vet å det siste har jeg presisert. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei. Da gjør man det slutt.

Anonymkode: b6145...3a9

• Liker 3
Skrevet
Stillalive skrev (4 minutter siden):

Utroskap bak ryggen på hverandre hadde jeg nok likt dårlig med de følger det får, å forventer samme reaksjon tilbake.

Men hvis jeg hadde havnet i den situasjonen der den ene ikke for dekket sine behov så hadde jeg ville hatt en alvorsprat om det slik at konsekvenser kan føre til handling,  å om hunn/hann hadde blitt tatt på sengen av at man hadde vært på vift så burde det ikke være en overraskelse og dermed også kan tilgis. 

Men jeg for mitt vedkommende er jo også litt smårar da siden jeg mener det er helt greit om samboeren ordner seg en elsker siden jeg er borte 6 mnd I året, til oss så er det hun som ikke ser noe behov for dette, men hun har lov så lenge jeg vet å det siste har jeg presisert. 

Er du sammen med andre kvinner når du er borte fra samboeren? 

Anonymkode: 477ef...b2a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er du sammen med andre kvinner når du er borte fra samboeren? 

Nei, aldri vært en del av avtalen eller hva jeg ønsker siden jeg synes min samboer er herlig. 

• Liker 1
Skrevet

Selv hadde jeg aldri begått utroskap og jeg vet ikke om jeg kunne tilgitt det heller. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde tilgitt hvis hun viste oppriktig anger. Å kaste noe på dør omgående er for øvrig ulovlig og direkte barnslig. 

Anonymkode: 223cc...ef6

• Liker 1
Skrevet
Stillalive skrev (Akkurat nå):

Nei, aldri vært en del av avtalen eller hva jeg ønsker siden jeg synes min samboer er herlig. 

Så fint å høre 🙂

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Jeg har ingen interesse av et forhold med noen som håndterer vansker med å ligge rundt. 

Anonymkode: 0bc8a...dfa

• Liker 3
Skrevet

Det spørs veldig på hvem hun hadde hatt sex med. Hadde det vært en tilfeldig person som kunne ført til at jeg fikk resistente bakterier eller hiv hadde jeg nok ansett det mer som drapsforsøk, men hadde hun funnet en hun visste var fri for sykdom er det ikke like farlig.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så fint å høre 🙂

Vel, har vært sammen I snart 20 år hvor jeg har vært borte 6 mnd I året i alle år, hun er bokstavelig talt alene mor  halve året å det finnes ingen jeg stoler mer på enn henne,  så om hun ønsker å få utløp for sexuel frustrasjon så ønsker jeg henne dette fordi jeg mener hun fortjener det, men som sagt så har hun heller ikke gjort det.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det er ikke greit, men det er mer forståelig. Dette tenker jeg som kvinne også. Hvis man forsømmer forholdet, til tross for at partner har bedt om noe vedkommende trenger for å være tilfreds (med mindre dette er urimelige krav) så er det mer forståelig at den andre er utro, selv om det ikke er greit. For meg ville det hatt noe å si.

Anonymkode: 744ba...c69

"Med mindre det er urimelige krav". Hva ligger i det? Det er jo varierende hva folk synes er rimelig og urimelig. Noen menn synes det er urimelig at de må vente med å ha samleie til partnerens underliv har kommet seg etter fødsel, for eksempel.

Anonymkode: b6145...3a9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...