Gå til innhold

Har jeg lov å bli skuffet, såret og fornærmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han avviste meg, igjen. Vi har hatt sex i dag da. Men kun en kjapp en der kun han kom, som som regel alltid skjer. Og ikke at jeg kommer i mål. Greit nok det. Han fingrer meg bra innimellom. Jeg har aldri avvist han eller sagt nei til sex. På 15 år med han. Aldri! 
De få gangene jeg har tørt å prøve, så avviser han meg ofte. Som i kveld. Jeg sa direkte jeh ønsket et kjapt knull til. Flere timer siden. Men han tok bort hånda mi på pikken. Jeg ble lei meg og gikk. Noen minutter etter sovnet han. 
Forstår bare ikke hvorfor? Føler han skylder meg såpass når jeg alltid er med uansett. Greit nok hvis han var trøtt, men et kjapt knull på noen min klarer vel alltid menn? 
Hvordan få han til å forstå at jeg blir oppriktig såret av avvisning? 

Anonymkode: 92490...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Føler han skylder meg såpass når jeg alltid er med uansett. 

Første du kan gjøre er å slutte å tro at han skylder deg noe, for han skylder deg ingenting.

Får du ikke det du behøver av forholdet så må du nesten vurdere forholdets fremtid. 🤷‍♂️

Anonymkode: 0cfb2...4cb

• Liker 5
Skrevet

Enig, snakk med han om behovene dine og hvis dere ikke kan imøtekomme hverandre bør du se deg om etter nytt forhold eller akseptere at sånn er det i deres. Ingen kan presses til sex når de ikke har lyst, er vel viktig for deg at han har lyst han og og ikke bare pliktsex? 

Anonymkode: 61c30...75c

• Liker 5
Skrevet

Du har lov til å føle deg såret og avvist, men det er alltid den som ikke vil ha sex som bestemmer, ettersom denne ikke skal presses til noe den ikke vil.

• Liker 3
Skrevet

Velkommen til livet som mann...

Anonymkode: bdf0c...bb0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han avviste meg, igjen. Vi har hatt sex i dag da. Men kun en kjapp en der kun han kom, som som regel alltid skjer. Og ikke at jeg kommer i mål. Greit nok det. Han fingrer meg bra innimellom. Jeg har aldri avvist han eller sagt nei til sex. På 15 år med han. Aldri! 
De få gangene jeg har tørt å prøve, så avviser han meg ofte. Som i kveld. Jeg sa direkte jeh ønsket et kjapt knull til. Flere timer siden. Men han tok bort hånda mi på pikken. Jeg ble lei meg og gikk. Noen minutter etter sovnet han. 
Forstår bare ikke hvorfor? Føler han skylder meg såpass når jeg alltid er med uansett. Greit nok hvis han var trøtt, men et kjapt knull på noen min klarer vel alltid menn? 
Hvordan få han til å forstå at jeg blir oppriktig såret av avvisning? 

Hva med å si det til ham?

Eller er det kanskje unødvendig etter 15 år?

Selvsagt er det det..!.enten vet han det og interresserer seg null for hvordan du har det...eller han er tilbakestående....rene gullrekka jo...

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Velkommen til livet som mann...

Anonymkode: bdf0c...bb0

#notallmen

Anonymkode: 61c30...75c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...