AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Mistet 4 familiemedlemmer dette året, og mamma som er den eneste jeg har igjen som jeg skulle feire jul med, har valgt å dra bort på hyttetur med venner i jula pga omstendighetene og jeg blir sittende igjen alene. Jeg skal klare meg jeg altså, men jeg kjenner det blir tøft. Første jul også hvor ungene er borte og feirer jul med pappaen sin og familien på dems side, så jeg er glad ungene får det fint og god julestemning. Så blir nok sofaen, noen gode julefilmer og prøve å gjøre dagen så fin som overhodet mulig. Men har dere noen tips til fine julefilmer?😄 Anonymkode: 26a19...b16
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Jeg liker veldig godt «The holiday» med Cameron Diaz, Kate Winslet og Jude Law. En annen film jeg så i julen i fjor var «I’ll give it a year». Handler vel ikke om jul men en koselig britisk romantisk komedie. Så trist å høre at du har mistet 4 familiemedlemmer. Tenker ikke din mor over at du blir alene i julen? Hvordan tror du det kommer til å bli? Jeg er litt i samme situasjon som deg men feirer jul med barna og eksmann for husfredens skyld. Tenker oftere og oftere at jeg ikke vil feire med han mer. Anonymkode: 8d277...132
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Love Hard Anonymkode: cd2f7...f0f
Kinder Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Klem til deg🥰 Jeg liker veldig godt the holiday calendar på Netflix. Netflix har også Prinsessen og dobbeltgjengeren, som jeg også liker. Lurer på om det er 3 filmer i den serien nå. Ellers er jo Grinchen bra, særlig den med Jim Carrey. Av norske filmer liker jeg Snekker Andersen og Julenissen, samt Den vesle bygda som glømte at det var jul. Jul i Flåklypa er også koselig. Ellers kan jeg anbefale å kjøpe dvd av en av disse gamle julekalendererne som gikk på barne-TV. For eksempel Jul på månetoppen.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Så trist å høre om tapet ditt ❤️ jeg har vært sengeliggende i en uke, og har derfor sett flere julefilmer. Kan spesielt anbefale The holiday og Gutten som ble julenissen. I dag har jeg sett the father som jeg synes var veldig bra. Det er ikke en julefilm, men en nydelig film med Anthony Hopkins som handler om relasjonen mellom datter og faren som har alzheimers. Anonymkode: 8aed7...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå