AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Er det noen her som ikke synes det er så godt når hun bruker skjedemusklene sine aktivt mens du er inni henne? For noen år siden sa en fyr til meg at han syntes det var digg, men at det av og til føltes som om jeg dyttet han ut.. Jeg føler jo selv at jeg kniper innover, ikke dytter utover som når jeg skal tisse liksom. Anonymkode: b7cfa...c46
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Kommer helt an på. Om man ikke treffer rytmen sammen er det ikke alltid noe suksess. Og hvis hun er trang fra før kan det faktisk bli ubehagelig. Ikke at jeg er spesielt velutstyrt, men har opplevd ei som knep for hardt. Anonymkode: 6d317...831
Miranda Bailey Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Eksen min synes det ble for trangt og ubehagelig når jeg gjorde det.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Elskeren min synes det kan bli vanskelig noen ganger å ha sex med meg når jeg gjør det, derfor jobber vi mye med å få meg til å slappe av mer. Greia er at jeg kommer mye og ofte, og det gjør at jeg trekker meg sammen naturlig. Nå prøver vi å finne ut hvordan man kan få meg til å komme uten å stramme så mye, for jeg ender med å dytte han ut. Jeg er ganske trang, så det er nok litt av årsaken. Han synes det er digg samtidig, spesielt om han fingrer meg. Så ikke enkelt, hehe. Anonymkode: d9cfe...196
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #5 Skrevet 30. november 2021 Mer sympatisk om hun åpner med et par fingre. Anonymkode: 90194...a8e
Bamseklemmer Skrevet 30. november 2021 #6 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 23.08): Er det noen her som ikke synes det er så godt når hun bruker skjedemusklene sine aktivt mens du er inni henne? For noen år siden sa en fyr til meg at han syntes det var digg, men at det av og til føltes som om jeg dyttet han ut.. Jeg føler jo selv at jeg kniper innover, ikke dytter utover som når jeg skal tisse liksom. Anonymkode: b7cfa...c46 Dæ, hvis du klarer å knipe den innover er du et unikum, da har du bra kontroll over musklene. Jeg har selv opplevd dette noen ganger i CAT-posisjon. Altså at vi ligger å kniper hverandre uten penetrerende bevegelse, når det bare var hun som brukte skjedemusklene føles det ut som om jeg blir melket. Det hærlige med denne stillingen er at vi kan få orgasme mens vi kysser. Jeg har også opplevd at den glipper ut, da er den enten for slapp eller for glatt. Mens noen greier altså å melke den hard og tom🙄
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #7 Skrevet 30. november 2021 De fleste kvinner kan ikke knipe i stor grad, så for meg kan de gjør akkurat hva de vil... Noen er trange, noen er perfekt, noen er vide, likheten er at de ikke kan knipe. Håper de selv får noe ut av det. Anonymkode: 33cb4...f78
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #8 Skrevet 30. november 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: å prøver vi å finne ut hvordan man kan få meg til å komme uten å stramme så mye, Hvordan i alle dager skal du klare det? Anonymkode: 5300a...cea 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #9 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): De fleste kvinner kan ikke knipe i stor grad, så for meg kan de gjør akkurat hva de vil... Noen er trange, noen er perfekt, noen er vide, likheten er at de ikke kan knipe. Håper de selv får noe ut av det. Anonymkode: 33cb4...f78 Kan de ikke ? 🤔…. Eller du mener de kvinner du har opplevd ja … Anonymkode: b24e2...835
Hulderen Skrevet 30. november 2021 #10 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elskeren min synes det kan bli vanskelig noen ganger å ha sex med meg når jeg gjør det, derfor jobber vi mye med å få meg til å slappe av mer. Greia er at jeg kommer mye og ofte, og det gjør at jeg trekker meg sammen naturlig. Nå prøver vi å finne ut hvordan man kan få meg til å komme uten å stramme så mye, for jeg ender med å dytte han ut. Jeg er ganske trang, så det er nok litt av årsaken. Han synes det er digg samtidig, spesielt om han fingrer meg. Så ikke enkelt, hehe. Anonymkode: d9cfe...196 Hvis han bare er en elsker, så ville jeg ha byttet ham ut. Det vil jo ødelegge hele sexlivet ditt hvis du vennes av med å knipe. Selv er jeg helt avhengig av å knipe for å få vaginale orgasmer. Gode muskler nedentil er også viktig for å forebygge inkontinens når du blir eldre. 5
Bamseklemmer Skrevet 30. november 2021 #11 Skrevet 30. november 2021 Hulderen skrev (7 minutter siden): Hvis han bare er en elsker, så ville jeg ha byttet ham ut. Det vil jo ødelegge hele sexlivet ditt hvis du vennes av med å knipe. Selv er jeg helt avhengig av å knipe for å få vaginale orgasmer. Gode muskler nedentil er også viktig for å forebygge inkontinens når du blir eldre. Skulle ønske det var flere som ser viktigheten med knipeøvelser, det gir så mye helsefordeler både for kvinner og menn. Så det er ikke bare for å massere "mannen", se heller hærligheten som en bonus av å glede en mann🤭 3
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #12 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kan de ikke ? 🤔…. Eller du mener de kvinner du har opplevd ja … Anonymkode: b24e2...835 Hatt nok kvinner til å kunne si det, ja. Skal ikke dra alle over én kamm, men de fleste merker man ingenting på. Kjøp deg noen vaginakuler i metall å se om du klarer å holde de på plass... Anonymkode: 33cb4...f78
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hatt nok kvinner til å kunne si det, ja. Skal ikke dra alle over én kamm, men de fleste merker man ingenting på. Kjøp deg noen vaginakuler i metall å se om du klarer å holde de på plass... Anonymkode: 33cb4...f78 Ut i fra ditt erfaringsmateriale kan du nok sikkert trekke den konklusjonen …. Men det er kanskje ikke så viktig at de kan knipe heller .. Det er en god del kvinner som dessverre ikke er i kontakt med sin bekkenmuskelatur og ikke vet hvordan de skal bruke de under sex… Og så har vi de kvinnene som bruker bekkenmuskulaturen for alt det er verdt .. og tipper jeg har har borti flere vaginaer enn deg 😉 Anonymkode: b24e2...835 4
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #14 Skrevet 30. november 2021 Helst ikke, for da kommer jeg med en gang. Anonymkode: b91fc...b18
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #15 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): tipper jeg har har borti flere vaginaer enn deg Ok Anonymkode: 33cb4...f78
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #16 Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvordan i alle dager skal du klare det? Anonymkode: 5300a...cea Det er ikke så vanskelig så lenge man er bevisst på det. Hulderen skrev (13 timer siden): Hvis han bare er en elsker, så ville jeg ha byttet ham ut. Det vil jo ødelegge hele sexlivet ditt hvis du vennes av med å knipe. Selv er jeg helt avhengig av å knipe for å få vaginale orgasmer. Gode muskler nedentil er også viktig for å forebygge inkontinens når du blir eldre. Nei, jeg skal ikke venne meg av med å knipe. Det er jo når jeg er sammen med han. Jeg har en annen elsker, og han liker at jeg kniper. Har begynt å lære meg begge deler nå. Fungerer helt fint. Gir også en god følelse, for det gjør at jeg føler god kontroll over kroppen. Anonymkode: d9cfe...196 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 Whats not to like egentlig? Anonymkode: c1433...eee
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 Hun kan knipe alt hun vil, helt til jeg prøver å komme. Jeg kommer så mye bedre, hvis jeg ikke trenger å stramme selv. Det innebærer at penis ikke blir på sitt aller stiveste, som den må være når hun kniper. Anonymkode: 9bc91...90b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #19 Skrevet 11. desember 2021 Jeg elsket det. Det var jo omtrent som å bli "runket" med skjeden. Men så var det dette med å da klare å holde seg lenger enn i noen sekunder da, det er verre. Anonymkode: 5ab48...7ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå