BAMBI<3 Skrevet 10. oktober 2005 #1 Skrevet 10. oktober 2005 alle har jo hår i ansiktet men ikke alle syns det på. jeg har en mellomting. Tror ikke andre ser det så godt, men jeg ser det i speilet og jeg vil ha den vekk! hva kan jeg gjøre? det er ikke mye men noen få litt mørke hår. Hjelp!
Månekvinnen Skrevet 10. oktober 2005 #2 Skrevet 10. oktober 2005 Fjerner de ikke sånn hos hudpleier? Men da må du jo fortsette med det da....har du først tatt det vekk så...du kan jo prøve laserbehandling også, men det koster vel en del.
LilleBille Skrevet 10. oktober 2005 #3 Skrevet 10. oktober 2005 Bart fjernes enkelt med striper med kaldvoks.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #4 Skrevet 10. oktober 2005 Hva med dun, da? Jeg har lyst dun over leppa, fjernes det også med voks eller? Eller kan jeg bruke hårfjerningskrem for ansikt? Litt redd for voksen jeg da
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 Eller kan jeg bruke hårfjerningskrem for ansikt? Litt redd for voksen jeg da ← Hårfjerningskrem funker fint det. Bare pass på at du kjøper krem spesielt beregnet for ansikt. Den for ben og armer er alt for sterk.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 Hehe.....ja, den for ben og armer er for sterk. Husker mannen min syntes det var så genialt med hårfjerningskrem. Han ville prøve det i stedet for å barbere seg. Skjegget forsvant, men det gjorde deler av overhuden også. Var ikke særlig lekker etterpå, om sant skal siest
Gjest barteline Skrevet 11. oktober 2005 #7 Skrevet 11. oktober 2005 Bart fjernes enkelt med striper med kaldvoks. ← Og hvor lenge er den borte da før stubbene kommer opp igjen?
LilleBille Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Tja si det - synes det er lenge borte jeg - men så plutselig er barten der igjen
Gjest bartelina Skrevet 12. oktober 2005 #10 Skrevet 12. oktober 2005 Tja si det - synes det er lenge borte jeg - men så plutselig er barten der igjen ← Hva skal vi med alt dette håret alle andre steder enn på hodet, greit med hår på hodet da, men må vi ha det alle andre steder? Legger, lår, bikinilinje, nesen, under armene, musa osv.
Bolla Piggsvin Skrevet 19. oktober 2005 #11 Skrevet 19. oktober 2005 Huff, jeg sliter også med bart og en liten skjegg stump på hver side av haka... Grusomt lekkert.. Har brukt høvel jeg da, Men får vel finne på noe annet...
Lurvina Skrevet 19. oktober 2005 #12 Skrevet 19. oktober 2005 Hvis det ikke er så mye hår at det begynner å henge ned over leppa, så kan du jo kjøpe bleke-krem som er laget spesielt for å bleke hår/dun i ansiktet. Vet de selger det på vita
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå