Gå til innhold

Spillet "Politisk ukorrekt"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo et gammelt spill blitt, så om han er 23 år har han garantert prøvd det allerede.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut fra hvordan du beskriver han er det sikkert tipp topp spill. Selv ble jeg megaskuffet over spillet, syns bare det var dårlig. Derimot elsker jeg cards against humanity! 

Anonymkode: 7688d...283

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ut fra hvordan du beskriver han er det sikkert tipp topp spill. Selv ble jeg megaskuffet over spillet, syns bare det var dårlig. Derimot elsker jeg cards against humanity! 

Anonymkode: 7688d...283

Var dette ironi?

Skrevet
Cole skrev (3 timer siden):

Var dette ironi?

Hvorfor skulle det være ironi? Jeg er enig med ab. Jeg liker også cards mye bedre enn politisk ukorrekt 😊

Anonymkode: 2cdf0...14b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor skulle det være ironi? Jeg er enig med ab. Jeg liker også cards mye bedre enn politisk ukorrekt 😊

Politisk ukorrekt er jo bare den norske versjonen av Cards against humanity…

Skrevet
Cole skrev (4 timer siden):

Det stemmer overhodet ikke. Det er en norsk tolkning av cards. Lik er de ikke.

• Liker 1
Skrevet

Den engelske originalen er drøyere. Men gøyalt spill! 

Skrevet

Jeg er ikke lettkrenka, men fysjameg for et spill. 

Anonymkode: 36a13...d1f

• Liker 1
Skrevet
Cole skrev (23 timer siden):

Jeg har ikke spilt politisk ukorrekt selv, men av det jeg har sett virker det som flere av kortene er drøye i seg selv, med lengre setninger, slik at det ofte bare blir drøyt på grunn av hvert kort, og ikke absurd komisk eller overraskende mørkt slik kombo av kort i cards ofte blir.

I den engelske er nemlig veldig mange av kortene  uskyldige i seg selv, som "harry potter and the chamber of...", det mørke kommer når noen legger på "the jews". For eksempel.

Anonymkode: 1d247...903

Skrevet

Cards against humanity er MYE bedre. Men på engelsk da. Men morsommere og mindre ekkelt. Men 23 år gammel gutt synes dikkert det er tipp topp!

Anonymkode: 4a01a...b92

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.12.2021 den 8.56):

Jeg har ikke spilt politisk ukorrekt selv,

Anonymkode: 1d247...903

Da burde du stoppe innlegget ditt der.

• Liker 2
Skrevet

Politisk Ukorrekt er den litt kjipe, norske kopien av Cards Against Humanity.

Men det er sikkert morsomt hvis du ikke er så god i engelsk, eller aldri har spilt CAH.

Skrevet

Skjønner ikke at dette spillet har plass i butikkhyllene eller hvor man nå kan kjøpe dem..

Anonymkode: 3df07...a4a

Skrevet

Det kan være både det morsomste og det kjedeligste spillet, spørs helt hvem man spiller med. Man må definitivt ha en drøy humor for å like det. 

• Liker 1
Skrevet

Åh, er det Cards Against Humanity det er snakk. Så de valgte å kalle det "Politisk Ukorrekt" på norsk... teit. Det begrepet har nå offisielt mistet absolutt all sin opprinnelige betydning.

Anonymkode: 13910...aef

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 22.55):

Det sto mellom politisk ukorrekt og Escape Room, men etter at jeg så at man kun kan spille Escape Room maks fire ganger så skjønte jeg ikke vitsen med det, derfor ble det politisk ukorrekt

Ts

Anonymkode: 1be14...5bb

Ja, har selv kjøpt escape game. Ganske kjedelig når man ikke kan spille det flere ganger. Så tipper du tok et godt valg der😀

Anonymkode: 5531f...07a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...