AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Del Skrevet 28. november 2021 Jeg har kjøpt dette spillet til min litt ville bror på 23 år julegave, og lurer på om det vil slå an når han går på romjulsfest med sine kompiser? Damen i bokhandelen visste ikke så mye om spillet og kunne ikke forklare meg men så at det dreide seg om å lage sine egne politiske ukorrekte setninger som man skulle fortelle til hverandre. Noen erfaringer? Anonymkode: 1be14...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Del Skrevet 28. november 2021 Det er så morsomt!!!! Jeg har spilt det med memes også, herregud 😂😂😂 Anonymkode: 84448...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiroptera. Skrevet 28. november 2021 #3 Del Skrevet 28. november 2021 Det er så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ze.Xhx Skrevet 28. november 2021 #4 Del Skrevet 28. november 2021 Veldig morsomt spill, blir enda morsommere med litt promille... 🥳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Del Skrevet 28. november 2021 Anonymkode: 84448...691 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Del Skrevet 28. november 2021 Morsomt noen ganger. Man kan ikke være fin på det eller lettkrenka om man skal spille det, for det kommer tidvis drøye svar 😅 Det er om å gjøre å få til det drøyeste og mest politisk ukorrekte svaret. Det er en ny dommer for hver runde, som ikke ser hvem som legger ned kort, slik at h*n kan velge det beste. Anonymkode: 877de...714 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 28. november 2021 #7 Del Skrevet 28. november 2021 Kjempegøy, men ikke egnet for lettkrenka snøfnugg som tar seg selv for seriøst😊 kjempefin gave! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Del Skrevet 28. november 2021 Ts her Det høres bra ut👌 Lillebroren min har adhd og kan til tider være ganske drøy og barnslig og kompisene hans er også ganske bajas innimellom, så jeg tenker dette kan være som en gøy drikkelek Anonymkode: 1be14...5bb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 28. november 2021 #9 Del Skrevet 28. november 2021 Synes det er tamt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #10 Del Skrevet 28. november 2021 Mens jeg som er lettkrenka på andres vegne, og så politisk korrekt at det er flaut, jeg synes ikke det var spesielt gøy å spille. Men jeg vant da, den skal jeg ha. Anonymkode: bcb14...eae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #11 Del Skrevet 28. november 2021 Det er veldig morsomt, men det er noen kort som jeg kastet. Likte ikke de med en "tone" pedofili i. Anonymkode: 71c7c...8f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12 Del Skrevet 28. november 2021 Det sto mellom politisk ukorrekt og Escape Room, men etter at jeg så at man kun kan spille Escape Room maks fire ganger så skjønte jeg ikke vitsen med det, derfor ble det politisk ukorrekt Ts Anonymkode: 1be14...5bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #13 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har kjøpt dette spillet til min litt ville bror på 23 år julegave, og lurer på om det vil slå an når han går på romjulsfest med sine kompiser? Damen i bokhandelen visste ikke så mye om spillet og kunne ikke forklare meg men så at det dreide seg om å lage sine egne politiske ukorrekte setninger som man skulle fortelle til hverandre. Noen erfaringer? Anonymkode: 1be14...5bb Det vil slå ann. Garantert. Anonymkode: 03e92...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 29. november 2021 #14 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det vil slå ann. Garantert. Anonymkode: 03e92...f64 Hvorfor skal det alltid gå ut over Ann? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Anne Skrevet 29. november 2021 #15 Del Skrevet 29. november 2021 Veldig gøy i begynnelsen. Blir fort kjedelig, etter min mening. Men slår nok an. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #16 Del Skrevet 29. november 2021 Det er et spill for mennesker som liker å tøffe seg og vise at de kan være liksom-drøye. For mye kroppslig "humor" og for mange kort som spiller på incest, pedofili og voldtekt etter min smak. Det spillet med memes er morsommere å spille. Anonymkode: f1ce7...438 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #17 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts her Det høres bra ut👌 Lillebroren min har adhd og kan til tider være ganske drøy og barnslig og kompisene hans er også ganske bajas innimellom, så jeg tenker dette kan være som en gøy drikkelek Anonymkode: 1be14...5bb Det er irrelevant hvilken diagnose han har, dette er et spill for folk som tåler drøy humor. Synd å se at du bruker diagnosen hans som en slags «forklaringsmodell». Slutt med det. Anonymkode: 93b34...912 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 29. november 2021 #18 Del Skrevet 29. november 2021 Kjedelig, men virker som at det er helt topp for en som ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #19 Del Skrevet 29. november 2021 Det er veldig artig, har spilt det mye med datteren min på 18 og kjæresten hennes på 20. Det var kjærestens forslag å spille det. Anonymkode: 792e5...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #20 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er et spill for mennesker som liker å tøffe seg og vise at de kan være liksom-drøye. For mye kroppslig "humor" og for mange kort som spiller på incest, pedofili og voldtekt etter min smak. Det spillet med memes er morsommere å spille. Anonymkode: f1ce7...438 ❄️ Anonymkode: 2cdf0...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå