Gå til innhold

Akkurat idet orgasmen starter på menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste en tråd om hvordan menn liker å bli runket da jeg plutselig har en fyr som liker det og jeg har aldri brukt særlig tid på å lære meg å runke noen før.. 

Der skriver en mann: det er når strengen er stram og forhuden dratt tilbake at orgasmen kommer. Ikke fortsett å runke når han begynner å komme, dette vil ødelegge orgasmen.

Er det noe i dette? Hver gang jeg har sugd noen så har jeg jo fortsatt å suge mens han kommer. 

Hva liker dere?

Anonymkode: 48c51...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noe i dette?

Det er veldig individuelt på samme måte som dere kvinnfolk liker å bli fingret på forskjellige måter.

Skrevet
padawan skrev (1 minutt siden):

Det er veldig individuelt på samme måte som dere kvinnfolk liker å bli fingret på forskjellige måter.

No shit. Men gjerne fortell hva dere liker likevel 😃

• Liker 1
Skrevet

Kan fort bli for intenst om man fortsetter runkinga like kraftig. Selv liker jeg best å bli melket tom med noen seige drag når det gjelder runking. 
Og med suging så gjelder egentlig det samme for min del. Gjerne fortsette, men ikke med samme styrke, evt tempo.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er kun en person som kan svare på dette og det er han du runker. 

Anonymkode: 00dda...e9f

• Liker 4
Skrevet

Dette med strekk i strengen kommer av at penisen er ment å være inne i vagina når vi kommer. For å få best effekt så skal penis være helt i bunn noe som naturligvis strekker forhuden helt bak. Dette bør "gjenskapes" utenfor vagina for å få den "samme" gode opplevelsen. 

Inne i vagina så melker hennes orgasme pikken og livmortappen duppes i sæden når hans orgasme kommer og dermed hjelper sæden inn i livmora. 

Så for å bedre hans opplevelse ennda mere er å legge trykk rundt hodet samtidig som du trekker tilbake forhuden. Om du suger så skap et vakum og legg trykk på de samme steder. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er kun en person som kan svare på dette og det er han du runker. 

Anonymkode: 00dda...e9f

Han kan svare på hva akkurat han liker ja. Men nå spør jeg alle andre i tillegg.

Skrevet

De 3-6 sekundene vil jeg ha det like intenst som da jeg kom, for så at hun senker tempoet de resterende 30-90 sekundene.

• Liker 1
Skrevet

Som mange skriver så er det sikkert ganske individuellt selv om der sikkert finnes noen fellestrekk også.

Jeg blir mer følsom i det orgasmen kommer, så selve hodet kan bli for følsomt for kraftig berøring. Men å stoppe helt og og slippe er det værste noen kan gjøre, for jeg vil fortatt stimuleres til orgasmen ebber ut. Om jeg skulle gi en oppskrift så blir den sånn:

• Runk han med med et godt tak rundt skaftet, du kan la tommelen sveipe forsiktig over hodet innimello, la forhuden være mellom handen din og hodet, om du skal berøre direkte så krever det god glid.
  • Idet du merker at han er iferd med å komme, så vis din interesse for det som skal skje og fortsett gjerne enda mer intenst.
  • Gjerne gi ballene litt oppmerksomhet med andre hånden.
  • Idet han kommer så senker du takten og flytter hånden lenger bak på skaftet, følg pumpebevegelsene og melk han tom.
  • Etter han er tom så koser du bare forsiktig med å la hånden skli i spermen på skaftet.
  • Kyss han og spør om du får julegaven du har ønsket deg 🙂

Anonymkode: ca854...3a4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Senk tempoet men fortsett å runke..

Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 timer siden):

Dette med strekk i strengen kommer av at penisen er ment å være inne i vagina når vi kommer. For å få best effekt så skal penis være helt i bunn noe som naturligvis strekker forhuden helt bak. Dette bør "gjenskapes" utenfor vagina for å få den "samme" gode opplevelsen. 

Inne i vagina så melker hennes orgasme pikken og livmortappen duppes i sæden når hans orgasme kommer og dermed hjelper sæden inn i livmora. 

Så for å bedre hans opplevelse ennda mere er å legge trykk rundt hodet samtidig som du trekker tilbake forhuden. Om du suger så skap et vakum og legg trykk på de samme steder. 

Morsomt at simultanorgasme nærmest gjøres til et medisinsk faktum i denne redegjørelsen din, haha. Glad du ikke bedriver seksualundervisning

Anonymkode: b7a67...f55

• Liker 3
Skrevet

Halverer tempoet og klemmer mindre rundt 😊 noen ganger kjenner jeg og ser det på han når jeg skal roe ned , andre ganger kommer den første spruten før jeg stopper. Ser da at det tydelig blir mer følsomt 

Skrevet

Sikkert veldig individuelt, ja. Men for egen del vil jeg i hvert fall ikke at hun skal stoppe. Da forsvinner intensiteten og den gode følelsen helt. 
Ønsker selv at tempo settes opp når det går - men fasiten sitter partneren din med.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Som mange skriver så er det sikkert ganske individuellt selv om der sikkert finnes noen fellestrekk også.

Jeg blir mer følsom i det orgasmen kommer, så selve hodet kan bli for følsomt for kraftig berøring. Men å stoppe helt og og slippe er det værste noen kan gjøre, for jeg vil fortatt stimuleres til orgasmen ebber ut. Om jeg skulle gi en oppskrift så blir den sånn:

• Runk han med med et godt tak rundt skaftet, du kan la tommelen sveipe forsiktig over hodet innimello, la forhuden være mellom handen din og hodet, om du skal berøre direkte så krever det god glid.
  • Idet du merker at han er iferd med å komme, så vis din interesse for det som skal skje og fortsett gjerne enda mer intenst.
  • Gjerne gi ballene litt oppmerksomhet med andre hånden.
  • Idet han kommer så senker du takten og flytter hånden lenger bak på skaftet, følg pumpebevegelsene og melk han tom.
  • Etter han er tom så koser du bare forsiktig med å la hånden skli i spermen på skaftet.
  • Kyss han og spør om du får julegaven du har ønsket deg 🙂

Anonymkode: ca854...3a4

Skal aldri mer runke noen 🤮

Anonymkode: 48edf...cd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Der skriver en mann: det er når strengen er stram og forhuden dratt tilbake at orgasmen kommer. Ikke fortsett å runke når han begynner å komme, dette vil ødelegge orgasmen.

Er det noe i dette? Hver gang jeg har sugd noen så har jeg jo fortsatt å suge mens han kommer. 

Hva liker dere?

Du ødelegger ikke orgasmen med å stoppe, du stopper orgasmen hvis du stopper...

Jeg tror han mener at han vil stoppe orgasmen for at han vil runkes lengre. Han vil ronkes på kanten, så en liten pause ca 10-15 sekunder, så fortsetter du igjen. Dette kan repesteres så lenge dere vil, og det gir en hærlig følelse for han. Såkalt "edging" gir sterkere orgasmer.

Jeg tror rett å slett ikke han har gitt deg beskjed om dette, og hvordan skulle du vite at du ikke måtte fortsette, når en annen mann sier at du må fortsette? Så her har han nok ikke pratet om dette, men forventet at du gjettet på hva han liker... All seksuell handlinger avhenger god kommunikasjon enten man er erfaren eller ikke.

Frenulumet (strengen) er viktig å stimulere, den kan masseres med fingrene eller tungen. Men også for hver gang du drar forhuden bakover, strekkes strengen som gir stimulanse. Du kan også stoppe en orgasme, med å trykke litt hardt mellom ballene og anus. Men det kreves kommunikasjon, for det er ikke alle som reagerer likt.

"Hver gang jeg har sugd noen så har jeg jo fortsatt å suge mens han kommer." Jeg synes du skal fortsette med dette, inntil du får beskjed om noe annet.

Og husk at kommunikasjon er viktigere enn erfaring. Hilsen M50 med 30 års erfaring🙄

Hva liker jeg? Jeg liker alt som en kvinne kan av erfaring, den hittil beste og største overraskende sexen jeg har hatt kom fra ei nesten jomfru. Vi hadde utrolig god kommunikasjon, vi slapp iallefall å gjette på hva vi likte😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...