AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Har i det siste begynt å være en del med en mann jeg nylig møtte noen venner - de beskriver han som "en artig skrue" - mens jeg må ærlig talt si at jeg synes han er ganske herlig! Vi er ikke sååå mye sammen, gjør felles hobby 2-4 ganger i uka, og er bare en vennskapelig god tone mellom oss. La merke til at han kun har enkeltseng, kanskje han ikke "driver med kjærlighetsforhold"? (vet ikke hvordan jeg skal si det) Anonymkode: 72e02...6e6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Dine venner kan kanskje fortelle deg mer om han? Spør hva de mente med "en artig skrue". Anonymkode: e3ee7...71c 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har i det siste begynt å være en del med en mann jeg nylig møtte noen venner - de beskriver han som "en artig skrue" - mens jeg må ærlig talt si at jeg synes han er ganske herlig! Vi er ikke sååå mye sammen, gjør felles hobby 2-4 ganger i uka, og er bare en vennskapelig god tone mellom oss. La merke til at han kun har enkeltseng, kanskje han ikke "driver med kjærlighetsforhold"? (vet ikke hvordan jeg skal si det) Anonymkode: 72e02...6e6 Er du ikke norsk? Forstår ikke helt hva du vil si. Anonymkode: 08717...9c3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Er dere unge studenter siden du har vært på soverommet hans selv om dere ikke dater? Anonymkode: b2aad...760 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dere unge studenter siden du har vært på soverommet hans selv om dere ikke dater? Anonymkode: b2aad...760 Omvisning der han bor. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dine venner kan kanskje fortelle deg mer om han? Spør hva de mente med "en artig skrue". Anonymkode: e3ee7...71c vil ikke spørre for mye... men de hadde bare positive ting å si. (altså jeg er ikke interessert i forhold og det kommer ikke til å bli noe mellom oss, er alt for stort aldersmellomrom, men bare synes at det rart at en som jeg synes virker skikkelig fin/artig/grei er alene!) Anonymkode: 72e02...6e6
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Er du ikke norsk? Forstår ikke helt hva du vil si. Anonymkode: 08717...9c3 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 What??????? Anonymkode: 3bd0e...6bc 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ...bare synes at det rart at en som jeg synes virker skikkelig fin/artig/grei er alene!) Anonymkode: 72e02...6e6 Flotte folk er jo nødvendigvis single innimellom, med mindre de har møtt sitt iivs kjærlighet som de ikke er blitt svikta av. Du er jo singel, så der kan du se... Anonymkode: b2aad...760 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 Det er sikkert tusenvis som lurer på hvorfor jeg er singel, og ikke "driver med kjærlighetsforhold", men lite vet de at jeg har et hekt på denne gifte dama. Anonymkode: bda86...768 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 Mye rart i denne tråden. Det kan da være tusenvis av gode og mindre gode grunner til at han er singel, ta sjansen på å bli bedre kjent med ham og se hvor det bærer. Anonymkode: 1be59...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #12 Skrevet 29. november 2021 Når du møter han bare 2-4 ganger i uka i en bestemt hobbysituasjon så kjenner du han jo ikke på flere områder og arenaer enn akuratt denne hobbyen. Man har mange flere sider av seg enn den man viser et par timer i uka til andre.. Anonymkode: 9eb2b...76c
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #13 Skrevet 29. november 2021 Best at du legger deg etter menn med kjæreste eller ektefelle. Da vet du at mannen er godkjent forholdsmateriale, og du slipper å være redd for å få en lavstatus mann. Anonymkode: 8a7d3...39d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå