Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal ha eksamen i februar i renhold. Lurer i den forbindelse om noen her har en eksamens oppgave som en har skrevet som jeg kunne sett for å se hvordan den ser ut og kan gjøres? 🙂 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok denne eksamen forrige uke og følte det gikk veldig bra. Men jeg har ikke fått resultatet av den enda og vil ikke spre den før jeg vet om den er godkjent 🙈 men jeg kan maile deg den når jeg har fått resultatet. Ellers ligger det tidligere eksamener ute på nettet som du kan se på. 
jobber du onshore eller offshore?

Anonymkode: eaaa4...88d

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar gjerne den på Mail om du får den godkjent 😇😍 Har du lest selv eller tatt kurs som du har deltatt på? Jeg har kjøpt kurs og leser selv. 

AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 11.52):

Jeg tok denne eksamen forrige uke og følte det gikk veldig bra. Men jeg har ikke fått resultatet av den enda og vil ikke spre den før jeg vet om den er godkjent 🙈 men jeg kan maile deg den når jeg har fått resultatet. Ellers ligger det tidligere eksamener ute på nettet som du kan se på. 
jobber du onshore eller offshore?

Hei! Jeg kan gjerne få den på Mail om du får den godkjent😇 Veldig til hjelp! Jeg håper å få tatt eksamen i februar.. Har du lest til eksamen selv eller gått på kurs? 

Skrevet
BenedicteB skrev (Akkurat nå):

Jeg tar gjerne den på Mail om du får den godkjent 😇😍 Har du lest selv eller tatt kurs som du har deltatt på? Jeg har kjøpt kurs og leser selv. 

Hei! Jeg kan gjerne få den på Mail om du får den godkjent😇 Veldig til hjelp! Jeg håper å få tatt eksamen i februar.. Har du lest til eksamen selv eller gått på kurs? 

Jeg jobber offshore nå. Gjør du også?

• 3 uker senere...
Skrevet
BenedicteB skrev (På 6.12.2021 den 8.40):

Jeg jobber offshore nå. Gjør du også?

Jeg sender deg en pm!

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye dere går opp i lønn? Jeg tok dette fagbrevet i 97, tar ett nytt nå da jeg har ett annet yrke. Det jeg tar nå gir ett hopp på 20 tusen i året.

Anonymkode: 8a4b5...f87

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan jeg spørre hvor mye dere går opp i lønn? Jeg tok dette fagbrevet i 97, tar ett nytt nå da jeg har ett annet yrke. Det jeg tar nå gir ett hopp på 20 tusen i året.

Tillegget er på 11,- timen . 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2021 den 8.44):

Jeg aner faktisk ikke😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.12.2021 den 21.13):

Jeg sender deg en pm!

Send meg en pm du😀

Skrevet
On 12/26/2021 at 8:44 AM, AnonymBruker said:

Høres ut omtrent det samme som meg, jeg fikk ca to tusen mer utbetalt lønn hver måned etter fagbrev. Jobber på sykehus.

Anonymkode: 2a70c...7c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...