AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Grugleder meg. Jeg har veldig lyst på jobben. Noen tips ? jobben er salgskoordinator for FedEx. Anonymkode: 9037f...140
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Husk på hvor god du er! Lykke til ☺️ Anonymkode: c4259...29d 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Jeg også, får ikke sove... Er helt dårlig. Ønsker deg lykke til!! Anonymkode: 373d8...0cc
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 * Kle deg i noe svart, sofistikert antrekk med en nøytral farge som bryter opp. * Se velstelt ut, lukt godt. Børst tenner. * Smil og vær den beste versjonen av deg selv. * Vær folkelig og feilbarlig, vis litt av dine svake sider og ikke vær for arrogant. * Vær tydelig og målrettet, vit om dine positive sider så vel som negative. Men prøv å formidle det på en folkelig og avslappet måte. Prøv å "metasnakke" i samtalen så dine underliggende intensjoner passer inn med stillingsbeskrivelsen. Anonymkode: 32f86...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå