Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_debra_*
Skrevet

jeg har farget hår, brunt, ganske langt. bruker joico sin proteinkur for øyeblikket. liker den. men vil gjenre ha noe som har alt i ett. proteiener, fuktighet og glans til farget hår så det ikke falmer osv.

jeg kjøper mitt på look fantastic, så pris spiller ingen rolle, bare den hjelper ordentlig.

dott

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg valgt REDKEN COLOUR EXTEND RICH DEFENDER.

Skrevet

Redken Anti-Snap er ikke en hårkur, men en leave-in balsam som du tar i håndkletørt hår. Inneholder fuktighet og proteiner. Den er vel ikke spesielt beregnet på farget hår men på skadet hår.

Jeg er helt avhengig av denne, håret ser sunt, friskt og blankt ut.

Kommer i en veldig drøy pumpeflaske.

Skrevet

takk for svar, jeg har faktsik redken sin anti snap: fra før av:)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Kerastase sin Masqueintense er en utrolig god kombinert fuktighets- og proteinkurs, men jeg tror nok ikke den gjør noe ekstra for å bevare fargen.

Skrevet

Vet du sånn ca hvor mye Masqueintens koster til frisør, og hvor stor er den? Er det leave in, eller skal den skylles ut?

Skrevet
Vet du sånn ca hvor mye Masqueintens koster til frisør, og hvor stor er den? Er det leave in, eller skal den skylles  ut?

Det er en normal hårkur, og er i krukke. Husker ikke helt størrelsen, men tipper at den er på ca 150ml. Den koster ca 200.

Skrevet

Hvis den er i en grønn krukke, så koster den kr 240,-. Synes den lukter kjempegodt, og det ser faktisk ut som om den funker også. Jeg hadde stripa håret, og etter det fikk jeg ikke gredd det noe mere, skikkelig ødelagt. Men etter at jeg begynte å bruke denne ( husker ikke hva den heter, men den er i grønn krukke fra Kerastase) så har det begynt å hjelpe.

Skrevet
Hvis den er i en grønn krukke, så koster den kr 240,-. Synes den lukter kjempegodt, og det ser faktisk ut som om den funker også. Jeg hadde stripa håret, og etter det fikk jeg ikke gredd det noe mere, skikkelig ødelagt. Men etter at jeg begynte å bruke denne ( husker ikke hva den heter, men den er i grønn krukke fra Kerastase) så har det begynt å hjelpe.

Den grønne heter Age Recharge, og er mer en ren proteinkur. Den gule heter Masquintense.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...