AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Den ene katten vår er særere enn alle andre katter vi har hatt. Et eksempel: Hun har alltid hatet å slikke seg bak etter at hun har bæsjet. Etter å ha gått lei av å se henne med bæsjerester i rompa, begynte vi å tvangsvaske henne bak med en våtserviett. Store protester i starten, men nå skjer dette: Hun bæsjer. Deretter kommer hun tuslende til en av oss og mjauer høylydt og snur seg med rompa mot oss: "Vask meg!" Anonymkode: 573e1...094 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Min katt er smart Når det har regnet så sier jeg til han "gå inn på badet" så jeg får tørket han med håndkle. Dette elsker han, begynner å male og sikle. Han vekker meg også hver morgen med en nuss på nesa ❤️ Anonymkode: e6546...55f 3 2
Antiviruset Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Mine katter har alle som en funnet ut at de skal ned på hovedveien for å leke, derfor har jeg ikke katt lenger. 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Antiviruset skrev (3 minutter siden): Mine katter har alle som en funnet ut at de skal ned på hovedveien for å leke, derfor har jeg ikke katt lenger. 😭 Anonymkode: 33400...84c 2
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Tar Springsteen fra en høyde og klamrer seg fast til låret mens den stirrer opp på meg med galskap i blikket.... da vet jeg at katten trenger litt oppmerksomhet 😅 Anonymkode: 59e7f...e10 1 1
Antiviruset Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😭 Anonymkode: 33400...84c Ja så til de grader, har vurdert innekatt men funnet ut at det ikke er noe for meg ( eller rettere sagt katten) Noe dritt når de roter seg opp i problemer på den måten, derfor unngår jeg å ha katt her jeg bor nå. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 Vasker meg i ansiktet på morgenen 😸 Litt ekkelt men det går bra. Sitter jeg i badekaret så har jeg døra åpen sånn at han kan komme inn hvis han vil, har badet med døra lukket en gang og han mjauet og var helt fortvilet. Han er litt mammadalt. Men da jeg bader virker han oppriktig bekymret og går ut og inn og mjauer. Ser på meg med bekymring i blikket 😻 Sitter på en kjøkkenstol og følger med når jeg lager mat 😸😻 Bærer lekene sine i munnen 😸 Anonymkode: 22706...81e 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 Har en som elsker sølepytter! Løper frem og tilbake i alle sølepyttene når det har regnet. Så har jeg en frøken som er en skikkelig dramaqueen. Hun kan skrike som hun får juling bare en av de andre kattene ser på henne om hun er i dramahjørnet. Anonymkode: 666e2...346 3
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 Så fin tråd😻 Min katt sier fra når det er leggetid på kvelden. Da mjauer han og klorer der han ikke får lov. Det betyr «nå skal vi legge oss» og han gir seg ikke før vi går på badet😂 Anonymkode: d8e41...02c 4
Gjest AprilRyan Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 (endret) Min katt har et merkelig rituale før han vil ut. Det er ikke katteluke så han må bli sluppet ut. Hører at han skraper på døren i gangen, men når jeg går ut i gangen så går han bak døren og hopper frem for å ta føttene mine. Det gjentar seg noen ganger og noen ganger leker vi litt før han stiller seg ved døren. Det skjer kun om vinteren, men litt artig. Skvatt skikkelig første gang det skjedde Endret 28. november 2021 av AprilRyan
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 Ikke min katt, men noen venner sin. De har hagedør i glass. Når katten vil inn så tar den sats, hopper på glassdøra og sklir ned hele døra med alle klørne ute mens den hyler slik bare katter kan. 😂 Kan tro nye besøkende hyler til når brått en katt smeller i vinduet og sklir nedover mens lyden av klør mot glass kun blir overdøyvet av intenst kattehyl 😂 Anonymkode: 70e99...e9a 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #12 Skrevet 29. november 2021 Aw katter er så skjønne. Anonymkode: ade31...d15
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #13 Skrevet 1. desember 2021 I går fikk pus en ny leke. I natt har han vært oppe flere ganger og lekt med den leka 😸🌞 Innimellom har han sovet ved siden av meg 😻 Anonymkode: 22706...81e 2
Brimi Skrevet 1. desember 2021 #14 Skrevet 1. desember 2021 Den ene katten min skal alltid gå en runde rundt seg selv når jeg åpner døren for å slippe henne inn 😅 Den andre hadde en fæl vane med å jakte på bena mine under dyna 😂
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #15 Skrevet 1. desember 2021 Har nevnt dette før i andre tråder, men vår gamle familiekatt, som er død nå, brukte sin største klo som tannpirker.. var veldig sprøtt å se på henne sjekke hvilken klo som var lengst og skarpest, og så bruke den på matrester mellom tennene hun kom til 😄 Anonymkode: 078d2...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2021 #16 Skrevet 1. desember 2021 Han har en ihjeltygt mus han vil vi skal kaste på så han kan løpe å hente den. Han elsker å leke apport. Den musa sover han med, drasser rundt på og er så fornøyd med at han innimellom putter den i vannkopper sin. Så piller han den ut, og drasser den søkkvåt opp i sofaen. Anonymkode: 10f18...940 3 1
Serafina. Skrevet 2. desember 2021 #17 Skrevet 2. desember 2021 Min katt setter seg gjerne ved utgangsdøra. Da må jeg jo komme og slippe henne ut, men det hun vil ha er min oppmerksomhet. Hun går inn på soverommet og så vil hun at vi skal ligge oppå senga sammen. 😂😻 Den forrige katten min sa fra på kvelden når hun syntes det var på tide å legge seg. Da sto hun og mjauet ved soveromsdøra og var veldig tydelig på hva hun ville.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #18 Skrevet 2. desember 2021 Min katt savner meg hele natta. Våkner iblant av at hun mjauer for å komme inn på soverommet (det er uaktuelt, da får vi ikke sove). Så når hun endelig får komme inn om morgenen purrer hun og holder på å spise meg opp av glede🥰 Når jeg er syk forlater hun ikke min side. Veksler mellom å ligge i armlengdes avstand, og å ligge oppå meg. Hun har i det siste skjønt når på kvelden hun må ut av soverommet (hvor hun dormerhele dagen), og hun og mannen min har nå en konkurranse om hvem som er mest utspekulert. Katten vinner ofte ved å legge seg under senga, men mat frister alltid mest så vi får henne ut 🤣 Anonymkode: c8507...c5f
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #19 Skrevet 2. desember 2021 Katten til pappa går på tur med oss. Vi går egentlig på tur med to hunder, fast runde i skogen, følger stien og hjem igjen. Katten er alltid med, morgen og kveld. Samme katt har en greie med å hoppe inn i åpne biler. Så han har vært med på noen turer, utenat sjåføren har visst om det. Det har hendt vi merker det etter 10 min og må kjøre hjem med han. Mens andre ganger er han med på lengre turer før han oppdages. Han kommer alltid når vi roper på han. Han godtar alt av barn og kos fra barn. Det har hendt at han ligger på teppet mens en av barna mine (2 år) "leser" bok for at pus skal sove 🤭 Anonymkode: eb4ba...a05 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2021 #20 Skrevet 2. desember 2021 Katten min er rar. Hver gang noen promper når den er i nærheten begynner den å gaule og hvese. Ser på deg med et olmt sinna blikk i tillegg. Den liker virkelig ikke promping. Aldri hatt tilsvarende katter. Anonymkode: 690e8...264 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå