Bonnie Skrevet 10. oktober 2005 #1 Del Skrevet 10. oktober 2005 Strykejernet mitt har fått mørkt belegg. Når jeg stryker henger det seg fast i tøyet og lager flekker. Har forsøkt å fjerne det med Jif etc. men får det ikke av. Vurderer å kjøpe nytt. Noen kloke der ute som har gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KathrineS Skrevet 11. oktober 2005 #2 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg tror min smarte samboer brukte neglelakkfjerner... og skrapte det vekk med en skrape... vask av alle rester etter neglelakkfjerneren før du slår på strykejernet neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 11. oktober 2005 #3 Del Skrevet 11. oktober 2005 Finnes rens/stift til det formålet i elektrobutikker. Tror ikke det er så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #4 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bruk stålull, det gjør jeg! Nye strykehjern tåler det i hvert fall. Vask godt etter stålulla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 12. oktober 2005 #5 Del Skrevet 12. oktober 2005 Bruk Cillit BANG!!!! Det skal jo fjerne ALT, ikke sant? Tror jammen den fjernet alle hjernecellene til han mannen og jeg... grr, den reklamen er så fæl!! Beklager at jeg kødder i tråden din, trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 12. oktober 2005 #6 Del Skrevet 12. oktober 2005 På mitt strykejern skal man bruke stålull. Funker som bare rakkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå