AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 heihei! jeg har siste tiden begynt å være en del sammen med en som spurte om jeg ville være med å gjøre aktivitet y en dag (felles hobby). siden det har vi gjort y en del ganger sammen, og også litt andre felles aktiviteter, og her om dagen var jeg også hjemme hos han og spiste. han er en god del eldre enn meg, 15 år tror jeg. jeg ser for meg at dette kan bli et fint vennskap og synes han er kjempekjempetrivelig, men er redd jeg skal bli forelsket! er det noe jeg kan gjøre for å unngå det? det er skummelt, vi har mange felles drømmer, og hadde garantert falt pladask for han om han var litt yngre... men nå føles det ikke passende. dessuten tror jeg muligens ikke han dater kvinner... plukker ikke opp noen tegn på at han skulle være interessert i meg uansett. Anonymkode: 38c7b...bdd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #2 Skrevet 29. november 2021 Han er nok interessert men spiller deg lurt Anonymkode: af653...e12
Gjest ABM Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): heihei! jeg har siste tiden begynt å være en del sammen med en som spurte om jeg ville være med å gjøre aktivitet y en dag (felles hobby). siden det har vi gjort y en del ganger sammen, og også litt andre felles aktiviteter, og her om dagen var jeg også hjemme hos han og spiste. han er en god del eldre enn meg, 15 år tror jeg. jeg ser for meg at dette kan bli et fint vennskap og synes han er kjempekjempetrivelig, men er redd jeg skal bli forelsket! er det noe jeg kan gjøre for å unngå det? det er skummelt, vi har mange felles drømmer, og hadde garantert falt pladask for han om han var litt yngre... men nå føles det ikke passende. dessuten tror jeg muligens ikke han dater kvinner... plukker ikke opp noen tegn på at han skulle være interessert i meg uansett. Anonymkode: 38c7b...bdd En mann ber deg ikke hjem på middag hvis han ikke er interressert...han kjenner nok på aldersforskjellen og vil unngå å presse deg...
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #4 Skrevet 29. november 2021 Han er sikkert veeeldig hyggelig mot deg ja😆 Menn er ofte det når de vil…Vær forsiktig hvis du syntes han er for gammel. Han er nok ute etter noe mer. Han nevner jo selvfølgelig ikke andre kvinner rundt deg heller nå. Han prøver å få deg på kroken . Anonymkode: af653...e12
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #5 Skrevet 29. november 2021 ABM skrev (5 timer siden): En mann ber deg ikke hjem på middag hvis han ikke er interressert...han kjenner nok på aldersforskjellen og vil unngå å presse deg... Var ikke middag-middag, var bare noe tilfeldig mat siden det plutselig ble veldig sent!... AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er sikkert veeeldig hyggelig mot deg ja😆 Menn er ofte det når de vil…Vær forsiktig hvis du syntes han er for gammel. Han er nok ute etter noe mer. Han nevner jo selvfølgelig ikke andre kvinner rundt deg heller nå. Han prøver å få deg på kroken . Anonymkode: af653...e12 Har snakket med noen venner av meg som kjenner han, og de sa at han er "er typen som liker å gjøre y med alle, uansett nivå. tvers igjennom trivelig kar. så han er nok ikke ute etter å sjekke deg opp" Anonymkode: 38c7b...bdd
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Skrevet 29. november 2021 Den mannen du beskriver kunne vært meg. Jeg er ensom, og har problemer sosialt med mennesker. Jo flere mennesker det er, over 2 stk, jo vanskeligere er det for meg. Jeg har flere venner som er 10-15 år yngre enn meg. Kvinner som jeg gjør aktiviteter med (av en ikke-seksuell natur), som jeg spiser middag med, uten at det er noe hanky-panky-creepy-incel-bs. Uansett hva KG tror om meg og slike som meg. Ikke la deg bli skremt av negative svar. 🙂 Anonymkode: 5d12f...2d3 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Skrevet 29. november 2021 Vel, at han er femten år eldre ville vært nok for meg til å ikke falle. Anonymkode: 3986e...e15
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #8 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Var ikke middag-middag, var bare noe tilfeldig mat siden det plutselig ble veldig sent!... Har snakket med noen venner av meg som kjenner han, og de sa at han er "er typen som liker å gjøre y med alle, uansett nivå. tvers igjennom trivelig kar. så han er nok ikke ute etter å sjekke deg opp" Anonymkode: 38c7b...bdd Du sier du er redd for å bli forelsket, men oppfører deg jo allerede som om du er interessert. Du får bestemme deg. Anonymkode: 3986e...e15 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Skrevet 29. november 2021 Gjør det noe om han er 15 år eldre? Det var 15 år mellom mine besteforeldre. Og selv om min bestemor ble enke før hun var 70, så hadde hun jo da levd i nesten 50 år med en hun elsket. Det er ikke alle som har gjort det! Anonymkode: 9db2e...e00
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #10 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): heihei! jeg har siste tiden begynt å være en del sammen med en som spurte om jeg ville være med å gjøre aktivitet y en dag (felles hobby). siden det har vi gjort y en del ganger sammen, og også litt andre felles aktiviteter, og her om dagen var jeg også hjemme hos han og spiste. han er en god del eldre enn meg, 15 år tror jeg. jeg ser for meg at dette kan bli et fint vennskap og synes han er kjempekjempetrivelig, men er redd jeg skal bli forelsket! er det noe jeg kan gjøre for å unngå det? det er skummelt, vi har mange felles drømmer, og hadde garantert falt pladask for han om han var litt yngre... men nå føles det ikke passende. dessuten tror jeg muligens ikke han dater kvinner... plukker ikke opp noen tegn på at han skulle være interessert i meg uansett. Anonymkode: 38c7b...bdd Har han flere barn? Anonymkode: 6ca61...31d
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har han flere barn? Anonymkode: 6ca61...31d Nei, ingen. Anonymkode: 38c7b...bdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå