Gå til innhold

Føler meg ikke tiltrukket av kjæresten min lenger!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg og kjæresten min har vært sammen i 6 år nå, men jeg føler ikke vi er helt på samme bølgelengde lenger. Føler det har gått for langt når jeg ikke lenger føler meg komfortabel med å være intim med han lenger, før så pleide jeg å være skikkelig entusiastisk rundt sex. Men nå blir jeg bare oppgitt hver gang vi har det og i tillegg skikkelig avtent av hans kinks, kan vi ikke bare ha "vanlig" sex en gang i blant?! I samtaler så bare soner jeg ut.

Føler meg så skyldig. Jeg (tror) jeg elsker han? Eller er jeg bare vant til å være sammen med han... Merker at vi også kanskje har litt for forskjellige interesser ellers og... Samt at i år var egentlig første år vi skulle feire jul sammen, men nope, han reiser vekk. Vil ikke såre han men merker at dette begynner å gå utover mitt eget velbefinnende, hva skal jeg gjøre?

Vi er i midten av tjueårene.

Anonymkode: 3725a...2eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal føle litt ekstra på ting når dere er fra hverandre i julen? Se hvordan det er å være uten ham, få litt avstand, kjenn etter om du savner ham, osv...

Anonymkode: ceaed...a9c

Skrevet

Det er helt normalt. Dere har vært sammen i 6år, og lengre enn det er vel strengt tatt kun å ri en død hest. Hva er vitsen? Med mindre dere har felles barn er det bare å komme dere hvert til sitt og finne nye mennesker å nyte først som sist. 

Anonymkode: d8f97...328

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...