AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Jeg har funnet noe som jeg har lyst på inne på jula.no. Når jeg skal bestille online så står det "ikke på lager". Men så sjekket jeg den nærmeste butikken som er 2 tima unna meg, og da står det "1 igjen på lager": Tilbudet går ut i morgen. Har de lov til å legge den bort til meg? At de kan reservere den til meg om jeg ringer de i morgen og spør? Anonymkode: c4f84...97b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Har de ikke klikk og hent da? Vanlig i de fleste butikker å kunne holde av til kunder en begrenset tid. Anonymkode: a0867...c46
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 Kommer an på kjeden, der jeg jobbet var det ikke lov. Må forresten bare tipse deg om at det ikke er sikkert lagerbeholdningen stemmer. På slike store varehus er der generelt mye feil. Anonymkode: cc6f5...1ef 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har de ikke klikk og hent da? Vanlig i de fleste butikker å kunne holde av til kunder en begrenset tid. Anonymkode: a0867...c46 Jeg får det i alle fall ikke til, merkelig.... Håper de kan gjøre det. Anonymkode: c4f84...97b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer an på kjeden, der jeg jobbet var det ikke lov. Må forresten bare tipse deg om at det ikke er sikkert lagerbeholdningen stemmer. På slike store varehus er der generelt mye feil. Anonymkode: cc6f5...1ef Ok skjønner det. Det står bare "Få på lager, 1 igjen". Er ikke sikkert det stemmer da sikkert. Kan ringe de i morgen og høre kanskje. Anonymkode: c4f84...97b
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok skjønner det. Det står bare "Få på lager, 1 igjen". Er ikke sikkert det stemmer da sikkert. Kan ringe de i morgen og høre kanskje. Anonymkode: c4f84...97b Har ofte opplevd at den siste er en utstillingsmodell de ikke selger… Anonymkode: da108...bac
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ofte opplevd at den siste er en utstillingsmodell de ikke selger… Anonymkode: da108...bac Så kjedelig...... 🤔 Anonymkode: c4f84...97b
Pachka Sigaret Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 34 minutter siden, AnonymBruker said: Kommer an på kjeden, der jeg jobbet var det ikke lov. Må forresten bare tipse deg om at det ikke er sikkert lagerbeholdningen stemmer. På slike store varehus er der generelt mye feil. Anonymkode: cc6f5...1ef Jeg føler virkelig på dette her med at varehusene ofte har mye feil! Jeg husker jeg dro to ganger til Power for en vare de hadde mange på lager av. Power hadde den ikke fikk jeg beskjed om fra en ansatt etter å ha lett etter den lenge. Andre gang jeg dro til Power hadde dem heller ikke den på lager, men denne gangen fikk jeg faktisk forklaringen fra den ansatte jeg spurte. De hadde brukt alle til utstilling! Og hadde ikke registrert det i systemet deres... Men denne medarbeideren var mye mer servicevennlig og snill, hen bestilte de for meg i kassa og jeg hentet den Ps. det var en adapter for lyspære sokkel og jeg måtte absolutt ha den. De brukte 30 av dem i utstillingen av LED-pærene sine fordi utstillingen hadde feil sokkel i forhold til pærene de skulle vise frem... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå