Gå til innhold

Angrer på at jeg avsluttet med «FF»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en fyr over et par måneder. Vi har ikke definert oss som FF, men han har tidligere sagt at han ikke er klar for noe seriøst. Jeg har derfor antatt relasjonen vår som uforpliktende.

Vi har alltid sovet over og blitt i opptil et døgn hos hverandre. For ikke lenge siden inviterte han meg med på en aktivitet som ikke innehold sengehygge hjemme. Utover dette er det lite samtaler utenom møtene, bare litt snapping.

Så til problemet; Jeg valgte å være føre var og avslutte relasjonen før jeg fikk følelser, dette fordi jeg vil være mottakelig for å finne en kjæreste etterhvert. Jeg merket at jeg ønsket å bli bedre kjent og date han eksklusivt for å se om det kunne bli noe mer mellom oss med tiden (jeg er enda usikker på om han er en jeg ville hatt som kjæreste, men dating vil jo besvarer det). Han forstod dette og gjentok at han ikke var klar for noe seriøst. Jeg vet, ikke klar for noe seriøst med meg sier dere nå. 

…men nå angrer jeg på at jeg avsluttet relasjonen vår. Trolig fordi jeg er litt betatt og brått følte meg ensom, og fordi jeg føler jeg har mistet en veldig kul kamerat jeg trivdes med. Vi hadde det så gøy sammen!

Jeg savner allerede tilgangen på sex når jeg vil. Jeg savner kosen, en armkrok de kveldene vi delte sammen og fine samtaler. Jeg ønsker å be han med på morsomme aktiviteter, enten som FF eller som venn. Jeg vil «ha han tilbake» og fortsette frem til jeg finner en mann som faktisk ønsker et forhold slik jeg gjør. 

Jeg står mellom å ta kontakt og si at jeg angrer (men hvilke signaler sender det til han?) eller å stå i det og innse at jeg kanskje tabbet meg ut. Kanskje hadde han endret mening om jeg hadde gitt han litt tid..? Hjelp meg, hva bør jeg gjøre.. 😖

Anonymkode: d061e...29e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La det være. Gå videre og ta lærdom av dette. Du fortjener en som kan både være din beste venn og sexpartner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er veldig sundt å si ifra og ikke sitte inne med dette 😊 Slik jeg tolker relasjonen deres tror jeg han også ville satt pris på det. Han savner nok deg også.

Skrevet
Serafin skrev (1 time siden):

La det være. Gå videre og ta lærdom av dette. Du fortjener en som kan både være din beste venn og sexpartner.

Du har rett, og jeg ønsker også en mann som er 100% på fra første stund. Men det er likevel så vondt å tenke på at jeg kanskje avsluttet for tidlig, kanskje skulle jeg bare fortsatt som FF og gitt han tid til å bli enda bedre kjent med meg..😔

irkan90 skrev (1 time siden):

Jeg tror det er veldig sundt å si ifra og ikke sitte inne med dette 😊 Slik jeg tolker relasjonen deres tror jeg han også ville satt pris på det. Han savner nok deg også.

For å være helt ærlig tror jeg ikke han savner meg, det har bare gått noen dager og han hadde en god mulighet til å si at han ønsket å fortsette relasjonen for å bli bedre kjent.. Men han møtte meg med forståelse og sa igjen at han ikke var klar for noe seriøst nå. Likevel har jeg jo et håp om å kunne redde meg inn igjen…

Ingen flere som har tanker eller synspunkter?

- Trådstarter

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men det er likevel så vondt å tenke på at jeg kanskje avsluttet for tidlig, kanskje skulle jeg bare fortsatt som FF og gitt han tid til å bli enda bedre kjent med meg..😔

Nei. Du kommer bare til å ende opp enda mer lei og enda mer såret.

Anonymkode: c870e...3ef

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Du har rett, og jeg ønsker også en mann som er 100% på fra første stund. Men det er likevel så vondt å tenke på at jeg kanskje avsluttet for tidlig, kanskje skulle jeg bare fortsatt som FF og gitt han tid til å bli enda bedre kjent med meg..😔

For å være helt ærlig tror jeg ikke han savner meg, det har bare gått noen dager og han hadde en god mulighet til å si at han ønsket å fortsette relasjonen for å bli bedre kjent.. Men han møtte meg med forståelse og sa igjen at han ikke var klar for noe seriøst nå. Likevel har jeg jo et håp om å kunne redde meg inn igjen…

Ingen flere som har tanker eller synspunkter?

- Trådstarter

Fra hans ståsted er det du som har avsluttet og du som ikke gir lyd fra deg, så kanskje han føler du har tatt et valg og ikke ønsker å rokke ved det?

Jeg har vært i denne situasjon før, som mann, og kan garantere at savn og til dels kompliserte følelser er der, selv om jeg "ikke ville ha noe seriøst". Da var det attpåtil jeg som gjorde det slutt.

Bare noen tanker. Du vet best til syvende og sist 😊

Skrevet

Hav vil ikke noe mer enn sex. Du kommer til å bli såret. Møter du har mer nå, får du følelser, også begyner helvete med spørsmål… som du aldri får svar på. Hold deg borte!

Anonymkode: 81b0f...6ec

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tar opp kontaktene igjen, får du sex når det passer deg og han + den kosen og armkroken du føler at du trenger. Mest sansynelig blir mer betatt og ønsker at det er dere to, som kjærester. Det blir bare værre for deg i det lange løp. Jeg tror du har gjort lurt i kutte nå, før det blir enda værre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...