AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Er det begrensninger på hvor mange ganger og hvor ofte jeg kan søke om barnebidrag via nav? Har tidligere fått avslag, far er ikke bidragsdyktig. Sist gang var det garantert fordi han den perioden de sjekket inntekten fra (3 siste mnd) jobbet han minimalt, hadde de sjekket f.eks hele siste året i ett hadde han sikkert vært bidragsdyktig (jeg har sjekket skattelisten hans noen ganger) og jeg vet han jobber. Det føles så veldig urettferdig når jeg vet at han siste ukene har brukt 25-30000,- på seg selv og sier nei når jeg spør om han kan bidra med noe til våre barn. Jeg har hatt store utgifter i det siste på våre felles barn med vinterklær, vintersko, div utstyr til dyre hobbyer, pc’er, mobiler +++ Kan jeg søke 1-2 ganger hvert år? Hva tenker nav da til slutt? En gang må han bli bidragsdyktig, fatter ikke hvordan de får han til å ikke bli bidragsdyktig når han kan unne seg dyre ting selv. Jeg har ikke råd til å unne meg alt han gjør (mest fordi jeg betaler alt for våre 3 barn), og jeg har normal inntekt. Han har minimalt med samvær om det har betydning. Anonymkode: 3fc60...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå