Gå til innhold

styrkeøvelser for åbli kvitt fett som sitter rett under rumpa på hver side av lårene? på yttersiden av de.

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er nemlig her jeg samler fett og legger på meg mest, men finner eller vet ikke om noen øvelser som er gode for å få det bort?

Anonymkode: 60288...a10

Skrevet

Du kan ikke punktslanke. Det er realiteten

Anonymkode: 6bede...0e9

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

banana rolls fangt jeg at det het. Jeg er faktisk veldig slank i oveerkroppen, men har så rar fettfordeling at det samler seg rundt hoftene og nå har jeg fått dette. ikke så ille osm de bildene du googler, men herregud det er så tydelig og drar ned et ellers fint utseende. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

banana rolls fangt jeg at det het. Jeg er faktisk veldig slank i oveerkroppen, men har så rar fettfordeling at det samler seg rundt hoftene og nå har jeg fått dette. ikke så ille osm de bildene du googler, men herregud det er så tydelig og drar ned et ellers fint utseende. 

Misunner deg. Om dette er det største problemet i livet ditt?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

det er nemlig her jeg samler fett og legger på meg mest, men finner eller vet ikke om noen øvelser som er gode for å få det bort?

Det går ikke an å trene/slanke bort fett på utvalgte plasser på kroppen. 

Du har 0/null kontroll på hvor fettet forsvinner i fra. Samme om du trener styrke, løper eller bare «slanker» deg med kosthold.

Skrevet

Så heldig du er. HOs meg legger det seg på INNSIDEN av lårene... det ser virkelig ikke bra ut ass

Anonymkode: 11947...273

Skrevet

Har samme problem som deg. Markerte muskler i overkropp, men uansett hvor mye styrke jeg trener, så går ikke fettet på lårene helt bort.

Anonymkode: e395e...c22

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så heldig du er. HOs meg legger det seg på INNSIDEN av lårene... det ser virkelig ikke bra ut ass

Samme her. Lite pent.

Anonymkode: a4afb...21a

Skrevet

Som det sies her kan du ikke punktslanke deg ved diett og trening; kroppen bestemmer selv hvor den slipper fettet først. Magefett går ofte fort, men så kalte banana rolls er nærmest umulig å bli kvitt har jeg lest. De kan sitte igjen selv om du mister vekt på lårene ellers og blir tynn. Så mange må ty til fettsuging for å bli kvitt dem.

Skrevet

Har dette et navn? Jeg hadde fæle sånne, tynn ellers, men hadde nå det der. La merke til at det forsvant da jeg begynte å gå tur i oppover bakker! Litt noen ganger i uka og hele baksiden min ble strammere ettrr noen uker. 

Anonymkode: 8b269...7ab

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts, men der er det enkelt å fjerne. Bare prødv sånn inner thigh gap worout fra psycktruth, er en form for squat. Så brenner du bort alt på en økt ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dette et navn? Jeg hadde fæle sånne, tynn ellers, men hadde nå det der. La merke til at det forsvant da jeg begynte å gå tur i oppover bakker! Litt noen ganger i uka og hele baksiden min ble strammere ettrr noen uker. 

Anonymkode: 8b269...7ab

banana rolls, har en liten utgave av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men man kan punk-styrkeøve. Det er dét TS spør om. 

Anonymkode: 4ebc4...a2d

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (8 minutter siden):

Vektreduksjon.

ts: Vel, jeg holde r på å trener da, men stiller spm her for kan ikke så mye om å bygge muskler. Nei, jeg trenger egentlig ikke gå ned i vekt, veier typ under 50, er normal , trenger mer å stramme inn å det skjønner jeg, men jeg kan ikke noe om det rett og slett. 

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts: fant noe på youtube om dette "getfitbyivana.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ts: Vel, jeg holde r på å trener da, men stiller spm her for kan ikke så mye om å bygge muskler. Nei, jeg trenger egentlig ikke gå ned i vekt, veier typ under 50, er normal , trenger mer å stramme inn å det skjønner jeg, men jeg kan ikke noe om det rett og slett. 

Nei du skriver om hvordan fjerne fettet og ikke bygge muskler. 

Bygging av muskler er tunge baseøvelser som knebøy, benkpress og markløft. Komplette treningsprogram finner du på styrkeloft.no.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det bygger muskler, men musklene ligger under fettet. Fettet forsvinner ikke uten generell slanking.

Anonymkode: 5df17...5c7

• Liker 2
Skrevet

Beste er kardio og vektnedgang. Pilates også. Men du må ned noen kilo og svette en del . Punktslanking hjelper ikke. 

Anonymkode: bd794...567

Skrevet

Pilates

Anonymkode: bd794...567

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...