Gå til innhold

Er nå dette så lurt (WHO)

Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SS skrev (1 minutt siden):

https://www.dagbladet.no/studio/nyhetsstudio/5?post=78964

Tenk om vi hadde stengt ned litt kjappere i 2019? Håper vi har lært om det dukker opp en kraftigere pandemi.

Ser det står følgende i samme link :

Sitat

Hold grensene åpne mens vi takler den nye coronavarianten (omicron, journ.anm.), sier Verdens helseorganisasjon (WHO), ifølge AFP.

Det høres jo helt komisk ut.. Det sier seg selv at man må ha strenge tiltak på grensene for å finne ut mer av denne varianten...

WHO brukte også utrolig lang tid å erklære pandemi i 2020. Mange eksperter ristet på hodet... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet litt tillit til WHO. Hva er motivene bak en sånn advarsel? Ikke å redusere smittespredning i hvert fall.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHOs internasjonalisme slår til. Dog er jeg forøvrig egentlig enig med dem slik det er nå. Denne varianten er allerede rundt omkring i verden, så det er for sent nå uansett. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (9 timer siden):

WHOs internasjonalisme slår til. Dog er jeg forøvrig egentlig enig med dem slik det er nå. Denne varianten er allerede rundt omkring i verden, så det er for sent nå uansett. 

Heldigvis får vi snart en pandemi-traktat gjennom FN. Da skal landene jobbe tettere sammen om å kvele smitte og befolkninger. De kommer sikkert til å ta med et eget punkt om obligatorisk vaksinering. Rosinen i pølsen for deg blir at da må man ikke bare ta covid booster, da blir det tvungen mrna-sprøytebehandlinger for alt mulig hver gang et laboratorium lekker et sted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tussa84 skrev (4 timer siden):

Heldigvis får vi snart en pandemi-traktat gjennom FN. Da skal landene jobbe tettere sammen om å kvele smitte og befolkninger. De kommer sikkert til å ta med et eget punkt om obligatorisk vaksinering. Rosinen i pølsen for deg blir at da må man ikke bare ta covid booster, da blir det tvungen mrna-sprøytebehandlinger for alt mulig hver gang et laboratorium lekker et sted.

Internasjonalt samarbeid om vaksiner og vaksinering er noe positivt i mine øyne. Pandemien må bekjempes internasjonalt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Example skrev (43 minutter siden):

Internasjonalt samarbeid om vaksiner og vaksinering er noe positivt i mine øyne. Pandemien må bekjempes internasjonalt. 

Ja, la oss bekjempe pandemien, befolkningen og økonomien.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussa84 skrev (2 timer siden):

Ja, la oss bekjempe pandemien, befolkningen og økonomien.

Det beste for både befolkningen og økonomien er at folk vaksinerer seg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...