Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Skal ha planlsgt keisersnitt på Ullevål og fått beskjed om at jeg er nr 4 (siste) på operasjonslista. Hva stor er sjansen for at jeg blir sendt hjem og at keisersnittet blir utsatt til dagen etter (pga andenskal ha hastekeisersnitt)?  

Er jo det regimet man skal gjennom med vasking, dusjing med spesiell såpe, klyx og fasting. Blir mange timer å vente. Dritkjipt å skulle bli sendt hjem på ettermiddag/kveld i så fall. Noen som vil dele sin erfaring? 

Anonymkode: ab5fe...881

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. 
Skal ha planlsgt keisersnitt på Ullevål og fått beskjed om at jeg er nr 4 (siste) på operasjonslista. Hva stor er sjansen for at jeg blir sendt hjem og at keisersnittet blir utsatt til dagen etter (pga andenskal ha hastekeisersnitt)?  

Er jo det regimet man skal gjennom med vasking, dusjing med spesiell såpe, klyx og fasting. Blir mange timer å vente. Dritkjipt å skulle bli sendt hjem på ettermiddag/kveld i så fall. Noen som vil dele sin erfaring? 

Hæ, hvor står all den infoen om alt du skal igjennom? Jeg har bare fått beskjed om å stille et visst klokkeslett, thats it.

Anonymkode: 43be7...98f

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hæ, hvor står all den infoen om alt du skal igjennom? Jeg har bare fått beskjed om å stille et visst klokkeslett, thats it.

Anonymkode: 43be7...98f

Fikk infoen sammen med innkallingen 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...