Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 https://www.women.com/emmamurphy/disney-quiz-are-you-more-princess-or-villain Uh oh, you've got a bit of an evil streak! This doesn't mean that you're as vengeful as Ursula or as manipulative as Mother Gothel, but if someone crosses you, they'd better watch out. You have a strong personality and will not wait for a Prince or Fairy Godmother to get you what you want! But being bad isn't necessarily for life; Disney has a whole host of reformed villains from Meg to Nick Wilde to Maui. It seems like you just have to choose how to use your power!
Entern Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 DISNEY QUIZ: ARE YOU MORE PRINCESS OR VILLAIN?You’re A Princess! Walt Disney Studios Congratulations, you're a Disney Princess! You're a kind-hearted person who puts the needs of others before your own. That doesn't mean that you can't stand up for yourself though, so people should be wary of treating you badly or you might just send you animal friends after them!
Rosewood Skrevet 30. november 2021 #4 Skrevet 30. november 2021 Ursula her og gitt 😅 Jeg blir som regel skurk når jeg tar sånne type quizer, i en disney quiz f.eks ble jeg Hades 😱🤡 Jeg lover at jeg er egentlig snill og god altså 😅😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå