Gå til innhold

Guinot hudpleieserie


Langstrømpe

Anbefalte innlegg

Var hos hudpleier, og fikk en brosjyre med diverse produkter hun mente jeg burde kjøpe. Er ikke så vel bevandret i hudpleie-verdenen, har stort sett kjøpt Biotherm og vært fornøyd, men er snart tom for bl.a. hudvann og tenkte jeg kanskje skulle prøve noe nytt.

Lurer i den forbindelse på om det er noen her som har brukt/bruker Guinot, og er dere fornøyde/misfornøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Guinot og er veldig fornøyd. Synes spesielt fuktighetskremene i denne serien er meget bra (de blir ikke for fete, og du kjenner og merker på huden at de fungerer). Bruker øyegele, rensemelk, tonic og fuktighetskrem for sensibel/fuktfattig hud, og er fornøyd med alle produktene. Øyegeleen er imidlertid ikke noe særlig god under make-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Guinot i mange år og var kjempefornøyd! Virkerlig bra for meg som har sensitiv blandingshud. Guinot har et stort utvalg av alle slags typer hudpleieprodukter og får du veiledning fra en dyktig kosmetolog til å plukke ut produktene for DIN hud, vil du neppe angre.

Guinot koster litt, men er faktisk drøy i bruk.

Av ulike grunner bruker jeg nå mest Guerlain, men drømmer tilbake til Guinot-tiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...