Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal studere, hvor jeg skal bo, føler meg mislykket som er jomfru…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så mislykket og vet ikke hva jeg skal gjøre! Aner ikke hva jeg bør studere, hvor jeg vil bo, har nesten ingen venner utenom de fra vgs som bor i andre byer, er jomfru som 19-åring (og er livredd for å bli gravid, vil ikke gå på p-piller), har snart eksamen og føler det kommer til å gå skikkelig dårlig siden jeg er så stresset over alt annet og ikke har motivasjon… Har begynt på et studie nå rett etter vgs, men vil ikke ta hele bacheloren pga dårlige jobbmuligheter, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Alt var så lettere før da jeg bodde hjemme med familien, gikk ut med 5,4 i snitt, tok lappen, hadde en vennegjeng, følte meg så ung og lovende, mens nå føler jeg at alt er håpløst! 

Anonymkode: 7807b...6d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:(

Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

har snart eksamen og føler det kommer til å gå skikkelig dårlig siden jeg er så stresset over alt annet og ikke har motivasjon… Har begynt på et studie nå rett etter vgs, men vil ikke ta hele bacheloren pga dårlige jobbmuligheter, og aner ikke hva jeg skal gjøre.

Kom deg i fulltidsjobb også bruker du tiden fremover til å tenke over hva du har lyst til å jobbe med og hva som gir jobbmuligheter. Vurdert å bli ingeniør? Om du ikke liker matematikk så går det an å bli IT-ingeniør uten å ta matematikk. Da har du gode jobbmuligheter og en grei lønn og slipper unna med 3 års studier. 

Anonymkode: f0c32...5cb

Skrevet

.

Skrevet

Kom deg i fulltidsjobb også bruker du tiden fremover til å tenke over hva du har lyst til å jobbe med og hva som gir jobbmuligheter. Vurdert å bli ingeniør? Om du ikke liker matematikk så går det an å bli IT-ingeniør uten å ta matematikk. Da har du gode jobbmuligheter og en grei lønn og slipper unna med 3 års studier. 

Anonymkode: f0c32...5cb

Liker ikke realfag😬

Skrevet

Det finnes vel psykolog tilknyttet universitetet eller høyskolen. Sjekk ut det. Høres som du har mye unødige bekymringer. F.eks det med å være livredd for å bli gravid selv om du aldri har hatt sex. Det er ikke verre enn å bruke kondom når den tid kommer og så gå til helsestasjon for ungdom eller fastlegen for å snakke om prevensjonsalternativer.

Anonymkode: 21f76...cb3

• Liker 3
Skrevet

90% av nye studenter tenker slikt. 

Dette er ikke vitenskapelig, bare min oppfatning. 

Anonymkode: 94afb...856

• Liker 1
Skrevet

90% av nye studenter tenker slikt. 

Dette er ikke vitenskapelig, bare min oppfatning. 

Anonymkode: 94afb...856

🙏❤️

Skrevet

Enkelt :

Bytt studie til noe du kan få nytte for i jobb med noe du brenner for eller interesserer deg for

Få deg ny vennegjeng på studiet 

Vent til tiden er inne for å ha sex. 19 år er helt vanlig å være jomfru 

Anonymkode: 04b07...6b0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enkelt :

Bytt studie til noe du kan få nytte for i jobb med noe du brenner for eller interesserer deg for

Få deg ny vennegjeng på studiet 

Vent til tiden er inne for å ha sex. 19 år er helt vanlig å være jomfru 

Anonymkode: 04b07...6b0

Takk❤️

Skrevet

5,4 snitt? Jurist gir bra jobbmuligheter. 

Anonymkode: a87d7...c7e

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

5,4 snitt? Jurist gir bra jobbmuligheter. 

Anonymkode: a87d7...c7e

Kommer akkurat ikke inn på juss😔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...