Gå til innhold

Hvor mange kWh bruker dere i døgnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er helt ny til strøm. Hvor ser jeg hva jeg betaler i min nåværende avtale når jeg har spotpris? 

Anonymkode: 49e77...126

Prøv å se om du får lastet ned appen til der du har strømmen din. Der står det nok hva du betaler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

86 kWt per døgn. Stor enebolig, 3 barn og 2 elbiler.

Anonymkode: a0571...e1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Fire personer, enebolig på 205m2 og to elbiler. Brukt 1750kwh hittil i november det blir rett over 60kwh om dagen. Det er jeg veldig fornøyd med. Skal vi gå noe mer ned vil det gå drastisk utover hverdagskomforten.

Anonymkode: 97b05...1e0

Altså, har du noen gode tips? Vi har et veldig nytt hus, bare 3 år gammelt, vi har romtemperatur på 20 grader med varmepumpe fast på 20 grader, og vi fyrer med ved hver kveld. Elbilene suger jo mye strøm da, men ellers hadde vi jo hatt latterlige bensinutgifter i stedet. Nå satte jeg nettopp på klesvaskemaskin og oppvaskmaskin siden det er billigst på natten... 

Anonymkode: a0571...e1a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.11.2021 den 21.54):

90 kvm leilighet, aleneboer, 6-7 kWH i snitt per dag i november.

Anonymkode: 5e2f9...8ad

Det er omtrent det varmtvannsberederen min trekker hver dag. Når huset står tomt. 

Anonymkode: d3117...6d7

• Liker 2
Skrevet

Vi har ligget på 60-80 per døgn i november. 135 m2, tomannsbolig. Har enda ikke justert forbruket selv om strømmen er dyrere.

Anonymkode: 7f794...f80

Skrevet

I november hadde vi et gjennomsnittlig forbruk på 43 kWh i døgnet.  (Liten enebolig, ca 120 m2, med åpen løsning)

Nå har vi installert varmepumpe, og lukket deler av den åpne løsningen, så det skal bli litt spennende å se hvordan det påvirker strømforbruket i desember.

Anonymkode: 46176...be8

Skrevet

Ny leilighet 90 kvm: 

7CDC53AD-5983-4F3D-9864-180360A59DA1.png

Anonymkode: 6f5f5...583

Skrevet

Vi leier et 300 kvm rekkehus son vi bruker som kombinert bolig og bedrift. Bruker ca 10 kWt. Varmer bare opp rom vi bruker.

Rundt 17 i rom vi varmer opp og over 10 i resten siden vi får litt varme fra veggene til naboene.

Skrevet

Ca 50 nå som det er kaldt.. 160kvm, hus fra tidlig 60-tall. Varmepumpe på 23 grader, varmekabler på ett bad. Tre personer, en tenåring som dusjer et par ganger ila dagen, jeg har hjemmekontor så trenger litt varme når jeg sitter stille hele arbeidsdagen. 

Anonymkode: db428...54f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...