Gå til innhold

Hvor mye var din siste strømregning på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Ca 3000 til sammen for november (forbruk og nettleie). Og da har vi fyrt med ved i tillegg! Gammelt hus på 177 kvm i Oslo. Skal få montert varmepumpe her nå i desember så håper det får regningene drastisk ned. Iflg tibber-appen er 69% av kostnadene her oppvarming.

Anonymkode: 736fa...378

Skjønner ikke den prosenten, hvordan de vite noe som helst om det? Jeg har varmepumpe, og tibber anslår 80 % for meg.

Anonymkode: 2dbe4...dae

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjønner ikke den prosenten, hvordan de vite noe som helst om det? Jeg har varmepumpe, og tibber anslår 80 % for meg.

De kommer med et anslag basert på gjennomsnittlig forbruk. De vet ikke hvor mye du personlig bruker.

Anonymkode: d74d0...d46

Skrevet

Husker ikke nøyaktig. Men rundt 4000. 

Bor østafjells. Hus på 265 kvm. 5 personer. 

Blir fint de neste 3 månedene..

Anonymkode: a1124...aa1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det har jeg også lurt på. Den anslo en høyere prosentsats til oppvarming da det var mildere ute også, og det gir jo ikke helt mening.

Anonymkode: 736fa...378

Skrevet

620,- 

Det er inkludert nettleie. Vi slår av lys i rom vi ikke bruker, har varmekabler og varme på på badet og varme på stua. Tv brukes flere timer hver dag. Dusjen brukes hver dag sånn ca. Vi er to voksne og to barn under tre år. 

Anonymkode: 3f85e...1d3

Skrevet

5200,- 170 kvm I tomannsbolig 

Anonymkode: 23c3f...56e

Skrevet

950 inkl nettleie. Fastpris på 35 øre så merker ikke så mye til strømsjokket som kommer hver bidige vinter. 

Har også bundet renta når den var på 0%. Regner det kommer som et sjokk på folk når den er tilbake igjen på 5-6prosent

Anonymkode: 69412...775

• Liker 1
Skrevet

Har ikke peiling. Går på avtalegiro 🤷‍♀️

Anonymkode: 6ccd6...684

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

620,- 

Det er inkludert nettleie. Vi slår av lys i rom vi ikke bruker, har varmekabler og varme på på badet og varme på stua. Tv brukes flere timer hver dag. Dusjen brukes hver dag sånn ca. Vi er to voksne og to barn under tre år. 

Anonymkode: 3f85e...1d3

Hvor i landet bor du? Nord-Norge?

Skrevet

580kr uten nettleie, med nettleie blir det nok rundt 1100kr. Leiligheten 60m2 og vi er to voksne. 

Anonymkode: b7db7...f91

Skrevet

2400,-. Hus på 170kvm, 24 grader i ALLE rom.

Anonymkode: 243d0...469

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

2400,-. Hus på 170kvm, 24 grader i ALLE rom.

Anonymkode: 243d0...469

Høres behagelig ut med 24 grader i alle rom . Og 2400 kr er uansett ikke så dyrt for den luksusen!

Anonymkode: 95c45...a5a

Skrevet

Strøm for november: 58 euro. Sør-Europa.

Men: Mesteparten av energien her går på gass (dusj/varmt vann, oppvarming, matlaging). 

Anonymkode: 4ff47...487

Skrevet

Med nettleie kom den på 1361 kr. Har fastprisavtale på 0.38 kr pr kWh.

Med dagens strømpriser hadde jeg betalt 2500 kr alene i strømregning (uten nettleie), dersom jeg skulle betalt spotpris.

Anonymkode: 56ce4...11f

Skrevet

Betalte 1700kr totalt for november. 
Enebolig på 170 kvm, har varmepumpe.
Fyrer med ved i tillegg akkurat nå, men ikke noe særlig fyring i november. Vi har temperatur på 23-24 i stua/oppholdsrom.  To voksne og to barn, så det blir dusjing eller bading minst én gang om dagen. 
Bor på Sunnmøre. 

Anonymkode: 02f60...8df

Skrevet

Rett over 3000. 170 kvm, oppvarming med varmepumper. Ikke tenkt på strømsparing i det hele tatt. 

Anonymkode: f96cb...fc9

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Rett over 3000. 170 kvm, oppvarming med varmepumper. Ikke tenkt på strømsparing i det hele tatt. 

Anonymkode: f96cb...fc9

Godt å se at de fleste ikke trenger å fryse i 2021 !

Anonymkode: 95c45...a5a

• Liker 1
Skrevet

Er dette månedlig??

Anonymkode: 07d15...121

Skrevet

Fikk siste strømregning for et par dager siden. Bor i blokk med radiatorer og fjernvarme, så strøm brukes ikke til oppvarming av leiligheten.

Likevel var strømregningen den høyeste jeg har fått noen gang siden jeg flyttet hit for 5,5 år siden;

870 kr.

Skrevet

3000. For desember ser jeg det kommer til å bli litt over 4000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...