AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Hei, vet ikke om jeg legger ut dette i riktig gruppe, men jeg prøver her først. Av forskjellige grunner kan ikke jeg og mannen reise til Tromsø som planlagt. Vi har både fly og hotell forhåndsbetalt, og derfor kan vi ikke refundere billettene. Vi kan ikke være de første som sitter i denne situasjonen. Hva gjør dere når dette skjer? Selger dere? Kan man gjøre om til gavekort på hotellet? Må man bare finne seg i at pengene er tapt? Jeg vil høre hvilke løsninger folk har funnet 😊 Anonymkode: c4954...421
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Det er mulig å endre navn på billetter mot et gebyr. For billigbilletter får du som regel bare avgiftene tilbake. Ikke-refunderbare billetter kan man ofte få byttet til en annen dag om man spør pent, navneendring kan ofte også gå bra. Men refusjon eller gavekort kan du ikke regne med. Anonymkode: 448da...229
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #3 Skrevet 29. november 2021 Mange hoteller har fri avbestilling. Hvis ikke kan dere høre om dere kan få utsette oppholdsdato. Hvis ikke er nok pengene tapt. Flybilletter kjøpes enten med eller uten avbestillingsforsikring. Det er lurt å heller betale de 120 kr det pleier å koste når man bestiller, for det er vanskelig å få solgt flybilletter da navneendring ofte er dyrere enn selve billetten. Da kjøper folk seg heller bare egen billett. Anonymkode: dedf1...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå