Mikke35 Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Ønsker å dele kjæresten med andre mmf ffm
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Vet ikke. Jeg elsker trekanter Bare smak feks på ordet Hypotenusen 🥰 Ahh 😍 Og Pytagoras 😘 Anonymkode: 4d8cb...a9a 13
DominantHr Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 I dagens samfunn er det nærmest unormalt og ikke ha hatt flere enn en sex partner samtidig.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #4 Skrevet 28. november 2021 Vi har ikke hatt trekant, men vi har møtt et annet par der vi hadde sex i samme seng. Vi damene slikket hverandre og tok på hverandre, og mennene sugde hverandre, før vi så utførte oralsex på mannen i det andre paret, og hun slikket meg samtidig. Til sist hadde vi sex i samme seng; vi kunne se på at det andre paret hadde sex, og de kunne se på oss. Veldig opphissende og spennende. Tror ikke jeg har lyst til å gå noe lenger, men har lyst til å gjøre dette igjen. 😊 Anonymkode: 4f3b3...61c 2
Gjest HegeMarie Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Bare en gang og det var nok for meg.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 Ja, mange ganger. Det har stort sett vært utrolig fint, men alle har vært trygge på seg selv og sin seksualitet. Og det har vært full frihet og god kommunikasjon. Masse regler for trekantsexen funker ikke, det skaper bare utrygghet og sjalusi. Det funker like dårlig som om man introduserte masse regler før første gang man hadde sex med kjæresten. Fortelle de andre om egne grenser: ja. Påtvinge andre regler: nei. Anonymkode: e2413...270 2
Fioljenta Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 DominantHr skrev (1 time siden): I dagens samfunn er det nærmest unormalt og ikke ha hatt flere enn en sex partner samtidig. Jeg tror det er mindre normalt enn du tror. For meg virker det som om at de som har «prøvd mye» er de som snakker høyest. Og da virker det mer normalt enn det faktisk er. 🙄 (PS: Jeg har aldri prøvd og for å være ærlig, har jeg egentlig ikke lyst heller.) 16
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 Kunne blitt med et par, eller to damer. Men tror jeg hadde sliti med å dele dama med noen andre. Har aldri prøvd så vet ikke. Har aldri vært tatt opp som et tema hos oss, så regner ikke med det er noe hun ønsker. Anonymkode: 90480...9f4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #9 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har ikke hatt trekant, men vi har møtt et annet par der vi hadde sex i samme seng. Vi damene slikket hverandre og tok på hverandre, og mennene sugde hverandre, før vi så utførte oralsex på mannen i det andre paret, og hun slikket meg samtidig. Til sist hadde vi sex i samme seng; vi kunne se på at det andre paret hadde sex, og de kunne se på oss. Veldig opphissende og spennende. Tror ikke jeg har lyst til å gå noe lenger, men har lyst til å gjøre dette igjen. 😊 Anonymkode: 4f3b3...61c Hvordan er dette ikke en tre/firkant? Anonymkode: e928b...93c 7
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #10 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvordan er dette ikke en tre/firkant? Anonymkode: e928b...93c Vet ikke, kanskje mer firkant? Eller gruppesex? 😄 Jeg er ikke så inn i disse begrepene, vi fikk bare lyst til å prøve 😊 Anonymkode: 4f3b3...61c 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #11 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke, kanskje mer firkant? Eller gruppesex? 😄 Jeg er ikke så inn i disse begrepene, vi fikk bare lyst til å prøve 😊 Anonymkode: 4f3b3...61c Skjønner 😊 Anonymkode: e928b...93c
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #12 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, mange ganger. Det har stort sett vært utrolig fint, men alle har vært trygge på seg selv og sin seksualitet. Og det har vært full frihet og god kommunikasjon. Masse regler for trekantsexen funker ikke, det skaper bare utrygghet og sjalusi. Det funker like dårlig som om man introduserte masse regler før første gang man hadde sex med kjæresten. Fortelle de andre om egne grenser: ja. Påtvinge andre regler: nei. Anonymkode: e2413...270 Det er vel det samme. De egne grensene er regler. Anonymkode: f807c...efc 3
Gjest Anonymus51 Skrevet 28. november 2021 #13 Skrevet 28. november 2021 Har ikke prøvd, og føler ikke behovet
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #14 Skrevet 28. november 2021 Hadde det en gang med samboeren min og en annen dame som vi møtte via sexdate eller noe sånt, for typ ti år og ingen barn siden. Det var helt ok 🙃👍🏼 Men det holdt med den ene gangen. Anonymkode: 4f6cd...d97 1
Hr. Aktiv Skrevet 28. november 2021 #15 Skrevet 28. november 2021 For å ha trekant må du være en del av et miljø som er tilrettelagt for det. Uten det er det nærmest umulig om du ikke er en sterk pådriver og tåler massevis av avvisninger.
Antiviruset Skrevet 28. november 2021 #16 Skrevet 28. november 2021 Benyttet trekant i går kveld når bilen gikk tom for diesel ute på motorveien, hvordan ? ikke spørr 5
Stillalive Skrevet 29. november 2021 #17 Skrevet 29. november 2021 9 hours ago, Hr. Aktiv said: For å ha trekant må du være en del av et miljø som er tilrettelagt for det. Uten det er det nærmest umulig om du ikke er en sterk pådriver og tåler massevis av avvisninger. Vel, vi er ikke i noe spesielt miljø å ingen av oss presser på den andre. Chatter man å prater med den ekstra å møtes så går det som oftest helt naturlig så lenge kjemien er der å man finner hverandre attraktive.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #18 Skrevet 29. november 2021 19 hours ago, DominantHr said: I dagens samfunn er det nærmest unormalt og ikke ha hatt flere enn en sex partner samtidig. Det tror jeg virkelig ikke. Jeg har aldri hørt noen jeg har møtt i virkeligheten snakke om eller skryte på seg en trekant. Det skjer nok oftest i helt andre miljøer. Anonymkode: 45547...194 1
Stillalive Skrevet 29. november 2021 #19 Skrevet 29. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det tror jeg virkelig ikke. Jeg har aldri hørt noen jeg har møtt i virkeligheten snakke om eller skryte på seg en trekant. Det skjer nok oftest i helt andre miljøer. Anonymkode: 45547...194 Å jeg mener mange fler enn du tror har trekant men, ikke føler for å snakke eller skryte om det 😉
Gjest Alterego666 Skrevet 29. november 2021 #20 Skrevet 29. november 2021 Mikke35 skrev (21 timer siden): Ønsker å dele kjæresten med andre mmf ffm Jeg har vært tredjemann ved flere anledninger, og hatt trekant hvor ingen av deltakerne har vært sammen (med hverandre). Det har alltid vært mmf eller mfm. Fmf virker litt slitsomt for å være helt ærlig. Partner og jeg diskuterte mmf/mfm i det covid kom og la alle planer på hylla. Jeg tror nok at set på et tidspunkt vil bli gjennomført. Stakkar den ekstra mannen, vi kommer til å kjempe om han!😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå