Gå til innhold

Kaffeflekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en ganske så stor kaffeflekk på et vegg til vegg-teppe! Hva kan jeg gjøre/bruke for å bli kvitt den? Teppet er ikke mitt... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interiørrens som du får kjøpt på bensinstasjonen er fint. Fjerna kaffe og baileys på et hvitt teppe med det.

Spray på, la være på litt og gni med skrubbesvamp.

• 3 uker senere...
Skrevet

De har en flekkfjerner på Bohus og Skeidar (sikkert andre plasser og) av merket Bio Guard. Den heter bare "Flekkfjerner". Den er GENIAL! Den tar alt... Sølte to flasker rødvin (velta vinflaskestativet under husvask -grrr) ut over golvteppet og oppover halve den helt nye microfibersofaen min, og fikk bort alt sammen!! Spray på, la virke et par minutter, og gni forsiktig med en varm, vridd klut. Gjenta til flekken er borte (som regel på første el andre forsøk). Jeg er overimponert, den virker på gamle flekker også. Helmaks!! :klappe:

Skrevet

Vanish på sprayflaske er genialt. Fikk til og med fjernet rødvinsflekk fra sofaen min med den.

Skrevet

Sunlightsepe :) Tar alt, fra asfalt til rødvin ;) Dynk med vann, gni såpestykket over så det skummer litt, la stå et minutt eller to, vask med lunkent vann og en litt grov fille.

Og det beste, det koster 7-8 kr for en pk med to såpestykker, på butikken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...