AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Skrevet 28. november 2021 Hei. Jeg har verket i underlivet i to-tre dager nå, der jeg verker på selve vagina. I går fekk jeg litt rosa utflod på papiret etter jeg var på do. Følte også at jeg mistet alle symptoma på å ver gravid. Har enda litt ømme bryster, men ikke veldig. Er det noen som har opplevd noe lignende? Er så redd for at dette skal ver ein SA, då jeg har hatt det tidligere.. Vi ble endelig gravid igjen etter 1år og 3 månder med prøving☺️ Så jeg stresser veldig med at det verker og har komt litt rosa utflod.. håper noen kan svare på dette og om noen har opplevd noe lignende, både positivt og negativt☺️ Anonymkode: 4a587...6d4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Skrevet 28. november 2021 Hvor langt er du på vei da? Hvis det er veldig tidlig i graviditeten kan det jo ligne veldig på en sa. Håper det ikke er det da. Og hvis det er, ikke mist motet. Jeg ble gravid med baby nr to første prøveperiode etter en SA. (Og vi hadde forsøkt i to år før jeg ble gravid med den som endte i sa) Anonymkode: 85ffc...a50
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor langt er du på vei da? Hvis det er veldig tidlig i graviditeten kan det jo ligne veldig på en sa. Håper det ikke er det da. Og hvis det er, ikke mist motet. Jeg ble gravid med baby nr to første prøveperiode etter en SA. (Og vi hadde forsøkt i to år før jeg ble gravid med den som endte i sa) Anonymkode: 85ffc...a50 Jeg har ikke vore hos legen enda, men sånn vi har rekner ut så er jeg i uke 7☺️ Om dette blir ein sa, så håper jeg virklig vi slepper å prøve i 1 år til før vi blir gravid igjen🥵😢 Anonymkode: 4a587...6d4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Skrevet 28. november 2021 Rosatoast skrev (Akkurat nå): Kan være feste blødninger Er det vanlig med festeblødning i uke 7?😊 Anonymkode: 4a587...6d4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #6 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig med festeblødning i uke 7?😊 Anonymkode: 4a587...6d4 Nei Anonymkode: 222e0...b02
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #7 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei Anonymkode: 222e0...b02 Har ikke hatt rosa utflod siden igår kveld, så satSer på det går bra☺️ skal kontakte legen imorgen og prøve å få tidlig ul☺️ Anonymkode: 4a587...6d4
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #8 Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke hatt rosa utflod siden igår kveld, så satSer på det går bra☺️ skal kontakte legen imorgen og prøve å få tidlig ul☺️ Anonymkode: 4a587...6d4 Krysser fingrene for deg 🤞🏼 Anonymkode: 222e0...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå