AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #1 Del Skrevet 28. november 2021 Har dere prøvd Hoka fjellsko? Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 68370...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #2 Del Skrevet 28. november 2021 Jeg får snart et par i posten, kan oppdatere etter å ha fått testet det litt. Anonymkode: 5d4b1...e28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #3 Del Skrevet 28. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg får snart et par i posten, kan oppdatere etter å ha fått testet det litt. Anonymkode: 5d4b1...e28 Takk Hvilke har du bestilt? Anonymkode: 68370...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraDora Skrevet 28. november 2021 #4 Del Skrevet 28. november 2021 Jeg gikk mange fjellturer i sommer med hoka speedgoat mid 2 gtx. Veldig fornøyd:) høst/vinter bruker jeg challanger mid gtx. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2021 #5 Del Skrevet 28. november 2021 Har hatt to par,etter å ha reklamert for det første paret. Spør du meg,så er det et oppskrytt merke,og de som kjøper dem tror bare at de er trendy. Jeg ler litt når jeg ser folk med hocka, de vil følge strømmen,uansett hva det koster....så lenge de tror det er trendy 🙂 Anonymkode: 92449...7e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #6 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Takk Hvilke har du bestilt? Anonymkode: 68370...08e Hoka sky kaha😄 Anonymkode: 5d4b1...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #7 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har hatt to par,etter å ha reklamert for det første paret. Spør du meg,så er det et oppskrytt merke,og de som kjøper dem tror bare at de er trendy. Jeg ler litt når jeg ser folk med hocka, de vil følge strømmen,uansett hva det koster....så lenge de tror det er trendy 🙂 Anonymkode: 92449...7e8 Jeg har slitt med ryggen og vonde bein, det er borte etter å ha begynt med hoka sko. Hadde nike før, det funka ikke for mine bein. Anonymkode: 5d4b1...e28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 29. november 2021 #8 Del Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har hatt to par,etter å ha reklamert for det første paret. Spør du meg,så er det et oppskrytt merke,og de som kjøper dem tror bare at de er trendy. Jeg ler litt når jeg ser folk med hocka, de vil følge strømmen,uansett hva det koster....så lenge de tror det er trendy 🙂 Anonymkode: 92449...7e8 Jeg er utrendy, men bruker hoka fordi de er de beste skoene jeg har hatt for ryggen. Håper de blir « ut» snart, så jeg slipper og se trendy ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #9 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg har Hoka joggesko. Synes de er veldig gode for føttene/bena og ryggen. Men synes det er dårlig kvalitet til den prisen. Anonymkode: 2c99d...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #10 Del Skrevet 29. november 2021 Har en utgått modell av Hoka Fjellsko (Hoka Tor Ultra), har hatt de ihvertfall 6 år, og elsker de... Begynner dog å bli slitne, så må nok kjøpe noen nyere snart, men siden Tor har gått ut vet jeg ikke helt hvilken modell jeg bør gå for.. Har joggeskoene (Bondi) også.... Slitt mye med knær og rygg, mye bedre etter jeg begynte med Hoka så er ikke pga mote jeg bruker de, men fordi jeg ikke finner mykere sko i noe annet merke... Anonymkode: 18b7a...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2021 #11 Del Skrevet 29. november 2021 Jeg vurderte Hoka fjellsko for et par år siden, men landet på et annet merke fordi jeg ikke klarte å forsvare å bruke så mye penger på sko. Skoene til halvparten av prisen var ubrukelige på is. Fikk Hoka One One fjellsko i julegave i fjor, og forskjellen er enorm. Sykt behagelige og funksjonelle. Kanskje de rett og slett har blitt trendy fordi det er sykt gode sko? Måtte kjøpe et par til løping også, og de er de beste løpeskoene jeg har hatt. Føttene mine har det bra i Hoka. Anonymkode: d2004...010 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #12 Del Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vurderte Hoka fjellsko for et par år siden, men landet på et annet merke fordi jeg ikke klarte å forsvare å bruke så mye penger på sko. Skoene til halvparten av prisen var ubrukelige på is. Fikk Hoka One One fjellsko i julegave i fjor, og forskjellen er enorm. Sykt behagelige og funksjonelle. Kanskje de rett og slett har blitt trendy fordi det er sykt gode sko? Måtte kjøpe et par til løping også, og de er de beste løpeskoene jeg har hatt. Føttene mine har det bra i Hoka. Anonymkode: d2004...010 Så godt å høre! Hva heter typen fjellsko du fikk? Anonymkode: 68370...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2021 #13 Del Skrevet 30. november 2021 AnonymBruker skrev (På 28.11.2021 den 23.49): Har hatt to par,etter å ha reklamert for det første paret. Spør du meg,så er det et oppskrytt merke,og de som kjøper dem tror bare at de er trendy. Jeg ler litt når jeg ser folk med hocka, de vil følge strømmen,uansett hva det koster....så lenge de tror det er trendy 🙂 Anonymkode: 92449...7e8 Jeg ler litt når folk ikke klarer å skrive Hoka rett 😄 Anonymkode: 99cd8...3b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå